۲۰ هزار عدد ماسک قاچاق در مهاباد کشف و ضبط شد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:در طی بازرسی از یک دستگاه وانت خودرو در بازرسی دارلک،۲۰ هزار عدد ماسک قاچاق کشف و ضبط شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”با اعلام این خبر اظهار داشت:با اشرف اطلاعاتی ماموران ایست و بازرسی دارلک مهاباد و در حین کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه سایپا حامل کالای قاچاق […]

20 هزار عدد ماسک قاچاق در مهاباد کشف و ضبط شد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:در طی بازرسی از یک دستگاه وانت خودرو در بازرسی دارلک،۲۰ هزار عدد ماسک قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”با اعلام این خبر اظهار داشت:با اشرف اطلاعاتی ماموران ایست و بازرسی دارلک مهاباد و در حین کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه سایپا حامل کالای قاچاق شناسایی شد.

“سرهنگ توحیدی “افزود:پس از هماهنگی با مراجع قضایی و در بازرسی از خودروی مورد نظر تعداد ۲۰ هزار عدد ماسک تنفسی سه لایه با نشان خارجی و بدون مجوز بهداشتی و فاکتور فرستنده و گیرنده و مجوز حمل، کشف شد.

وی تصریح کرد: در همین رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۱۸-۰۸:۱۵/س