بیش از ۲۵ تن مرغ منجمد و برنج طرح تنظیم بازار در روستاهای بوکان توزیع شد

مهاباد/بالویز/سرپرست اداره صمت،شهرستان بوکان گفت:۲۹ تن مرغ منجمد و برنج طرح تنظیم بازار در روستاهای شهرستان بوکان در بین اقشار توزیع شد. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“محمد صالح زندش”با اعلام این خبر افزود:در راستای توزیع عادلانه کالاهای اساسی ۲۹ تن گوشت منجمد مرغ و برنج طرح تنظیم بازار در بین اقشار مختلف روستاهای شهرستان […]

بیش از 25 تن مرغ منجمد و برنج طرح تنظیم بازار در روستاهای بوکان توزیع شد

مهاباد/بالویز/سرپرست اداره صمت،شهرستان بوکان گفت:۲۹ تن مرغ منجمد و برنج طرح تنظیم بازار در روستاهای شهرستان بوکان در بین اقشار توزیع شد.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“محمد صالح زندش”با اعلام این خبر افزود:در راستای توزیع عادلانه کالاهای اساسی ۲۹ تن گوشت منجمد مرغ و برنج طرح تنظیم بازار در بین اقشار مختلف روستاهای شهرستان بوکان توزیع شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بوکان اظهار داشت: این مقدار مرغ و برنج تنظیم بازار در ۵۴ روستای بخش مرکزی و سیمینه این شهرستان توزیع و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفت.

“محمدصالح زندش”با بیان اینکه در دو ماه گذشته این دومین مرحله از اقلام اساسی و پرمصرف است که در بوکان با اولویت مناطق محروم توزیع شده است، افزود: این مقدار کالای توزیعی شامل ۲۵ تُن برنج و چهار تُن مرغ منجمد است که به ترتیب با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۸ هزار و ۵۰۰ و ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع شد.

وی گفت: هم ‌اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم کشتار روز در این شهرستان، ۲۶ هزار تومان است ولی مرغ‌ های منجمد توزیعی از طریق این اداره از قرار هر کیلوگرم ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بوکان، با تأکید بر اینکه توزیع اقلام پرمصرف و مورد نیاز مردم درمناطق محروم شهر نیز آغاز شده، افزود: نخستین محموله این اقلام در منطقه امیرآباد که از مناطق محروم حاشیه این شهر است، توزیع شد.

“زندش” با بیان اینکه در راستای نظارت بر عملکرد بازار و واحدهای صنفی و غیرصنفی این شهرستان، در یک ماه گذشته یکهزار و ۳۶۲ مورد بازرسی انجام شده است،اضافه کرد: طی بازرسی‌ های انجام شده ۱۰۰ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۹۱۷ میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع قضایی ارسال شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۱۵-۱۲:۱۵/ش

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)