تبریک سرپرست فرماندار جدید مهاباد به مناسبت روز جهانی معلولیت

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان مهاباد در پیامی روز جهانی افراد دارای معلولیت را به آنها تبریک گفت. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“متن پیام منتشر شده “عارف خدرلو” سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان مهاباد به شرح زیر است: با نام و یاد خدا امسال روز جهانی معلولین با شعار ” ساخت جهانی بهتر […]

تبریک سرپرست فرماندار جدید مهاباد به مناسبت روز جهانی معلولیت

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان مهاباد در پیامی روز جهانی افراد دارای معلولیت را به آنها تبریک گفت.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“متن پیام منتشر شده “عارف خدرلو” سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان مهاباد به شرح زیر است:

با نام و یاد خدا
امسال روز جهانی معلولین با شعار ” ساخت جهانی بهتر پس از کرونا برای افراد دارای معلولیت ” مسئولیت سنگین را به دوش متولّیان و دستگاه های مختلف گذارده تا در کنار همه برنامه ریزی ها ، رسیدگی به موضوع معلولین را به ویژه در دوران پسا کرونا در کانون توجّه قرار دهند.

روز جهانی معلولان در حقیقت روز تکریم و تجلیل از کسانی است که با وجود برخی مشکلات جسمی، با توکل به عنایات حضرت حق، تکیه بر اراده محکم و خودباوری سرافرازانه در عرصه‌های گوناگون اجتماع ایفای نقش می‌کنند.

مسئولان و متولیان این جامعه شایسته موظفند با جدیت مطالبات و نیازمندیهای آنان را دنبال کنند تا با همت همگانی بستری مطمئن و آینده‌ای روشن برای این عزیزان فراهم آید.

خانواده بزرگ بهزیستی ضمن امتنان از این همراهی موثر خواستار تداوم و ارتقای این تعامل برای دستیابی به جهانی بهتر پس از کرونا برای افراد دارای معلولیت ( فراگیر ، دسترس پذیر و پایدار ) است.

اینجانب ۱۳ آذر روز جهانی معلولان را به تمامی افراد دارای معلولیت ، خانواده محترم آنان و جامعه هدف بهزیستی شهرستان مهاباد تبریک و تهنیت عرض نموده ، امیدوارم در سایه تحقق عدالت اجتماعی و مشارکت جمعی ، عزیزان دارای معلولیت در کنار سایر افراد جامعه زندگی را با آرامش و بالندگی در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تجربه نمایند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۱۵-۰۸:۳۰/ش