بیش از ۲۵۰نفر از کادر درمانی بیمارستان مهاباد مبتلا به بیماری کرونا شده اند

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،گفت:از ابتلای شیوع بیماری کرونا ۲۵۲ نفر از کادر درمانی  مهاباد مبتلا به بیماری کرونا شده اند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“امیر بهزاد”با اعلام این خبر گفت:تاکنون ۲۵۲ نفر از کادر بیمارستان امام خمینی(ره)، ۱۱۳ نفر از کادر بهداشت، ۱۰ نفر در فوریت‌های پزشکی و ۱۰ نفر از نیروهای […]

بیش از 250نفر از کادر درمانی بیمارستان مهاباد مبتلا به بیماری کرونا شده اند

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،گفت:از ابتلای شیوع بیماری کرونا ۲۵۲ نفر از کادر درمانی  مهاباد مبتلا به بیماری کرونا شده اند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“امیر بهزاد”با اعلام این خبر گفت:تاکنون ۲۵۲ نفر از کادر بیمارستان امام خمینی(ره)، ۱۱۳ نفر از کادر بهداشت، ۱۰ نفر در فوریت‌های پزشکی و ۱۰ نفر از نیروهای ستادی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

“رئیس شبکه بهداشت و درمان” مهاباد،افزود:پس از شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۸ مادر باردار در این شهرستان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا و با مراقبت‌های ویژه در بخش زنان و زایمان بیمارستان مهاباد بستری و بدون سرایت بیماری به نوزاد، زایمان کرده اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در این شهرستان تست کرونا در بیمارستان مهاباد و مرکز شماره یک در بلوار پرستار انجام می شود،بیان کرد:بزودی دومین مرکز ۱۶ ساعته برای تشخیص زودتر بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

“بهزاد” یادآور شد:به زودی دستگاه سوم اکسیژن ساز نیز برای استفاده در مواقع بحرانی و خراب شدن دستگاه‌های اکسیژن‌ساز موجود راه‌اندازی و نصب می‌شود.

به گزارش سایت خبری بالویز،از ابتدای همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا در این شهرستان تاکنون پنج هزار و ۹۹۷ نفر به کووید ۱۹ مبتلا شده اند که از این تعداد سه هزار و ۳۱۹ نفر مرد و ۲ هزار و ۶۷۸ بیمار زن بودند. 

تاکنون ۲۷۶ نفر در این شهرستان بر اثر بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند که از این تعداد ۲۲۵ نفر ساکن شهر و ۴۱ نفر نیز ساکن روستاهای این شهرستان می باشد.

شهرستان مهاباد در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۱۳-۱۱:۴۵/پ