برف،بوران و سرما مانع تدریس خانم معلم فداکار و وظیفه شناس اشنویه ای نیست

مهاباد/بالویز/معلم فداکار در یکی  از روستاهای اشنویه جهت انتن دهی نامناسب تلفن همراه در برف و بوران به نقاط مرتفع روستا می رود. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،دانه های برف جلوه زیبایی دارد وآن زمان که هر دانه ای بر کلمات کتاب می نشیند و آنگاه او می نویسد که جهان دانش آموزانش در […]

برف و بوران مانع تدریس خانم معلم فداکار اشنویه ای نیست

مهاباد/بالویز/معلم فداکار در یکی  از روستاهای اشنویه جهت انتن دهی نامناسب تلفن همراه در برف و بوران به نقاط مرتفع روستا می رود.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،دانه های برف جلوه زیبایی دارد وآن زمان که هر دانه ای بر کلمات کتاب می نشیند و آنگاه او می نویسد که جهان دانش آموزانش در انتظاراوهستند.

تنها می توان سکوت و سوزه باد سرد را حس کرد و تنها صندلی او تشکی دست ساز و با تکنولوژی روز در این مقطع زمانی برای دانش آموزانش درس فداکاری و ایثار می نویسد .

در چند روز گذشته عکس معلم فداکار”نازدار افشنگ “معلم مقطع ابتدایی در روستای “باب خاڵاوێ ” که به دلیل آنتن دهی نامناسب تلفن همراه و عدم دسترسی به اینترنت در منزل مجبور است، برای دسترسی به اینترنت و تدریس در سامانه شاد علیرغم برف و سرما به نقاط مرتفع اطراف روستا مراجعه کند در فضای مجازی در حال انتشار است .

بی تفاوت سرما،با دستان گرم و نگاه به آینده دانش آموزان،تصویر وی نماد یک انسان وظیفه شناس وخود درس ایثار است که وظیفه شناسی عشق می خواهد .

این معلم وظیفه شناس خود ساکن این روستاست ،و به دلیل عدم آنتن دهی نامناسب اینترنت مجبور است ،برای دسترسی به نقاط مرتفع روستا مراجعه کند.

اهالی روستا وی را نمونه معلمی فداکار و باوجدان میدانند کە تحت هیچ شرایطی از انجام وظیفه خطیر خود دست نمی کشد.

به گزارش سایت خبری بالویز،در روزهای سختی که بیماری Coronavirus کرونا فعالیت‌های آموزشی کشور را مختل کرد،آموزش و پرورش تصمیم گرفت با طراحی یک سامانه آموزشی برای آموزش مجازی دانش آموزان را راه اندازی کند، به این سامانه اپلیکیشن شاد گفته می‌شود.

سامانه شاد،بستری است که برای آموزش مجازی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

در این سامانه آموزش به صورت آنلاین انجام می شود و دانش آموزان موظف هستند در ساعات مقرر ، در کلاس های مجازی شرکت کنند.

دانش آموزان،معلمان و مدیران مدارس کاربران اصلی سامانه شاد هستند.

عدم دسترسی تعدادی از دانش آموزان به گوشی و همچنین عدم آنتن دهی اینترنت در بعضی از نقاط روستایی می توان از مشکلات این فضای مجازی آموزشی باشد. 

شهرستان اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۱۱-۱۹:۵۰/س