کشف بیش از ۹۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق در مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:۲ دستگاه مینی بوس که حاوی ۹۸ حلقه لاستیک قاچاق خارجی بودند در مهاباد توقیف شدند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”با اعلام این خبر اظهار داشت:در راستای مبارزه باقاچاق کالا و ارز،ماموران انتظامی پاسگاه دارلک هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ایست بازرسی پاسگاه،به ۲ دستگاه مینی بوس مشکوک و […]

کشف بیش از 90 حلقه لاستیک خارجی قاچاق در مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:۲ دستگاه مینی بوس که حاوی ۹۸ حلقه لاستیک قاچاق خارجی بودند در مهاباد توقیف شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”با اعلام این خبر اظهار داشت:در راستای مبارزه باقاچاق کالا و ارز،ماموران انتظامی پاسگاه دارلک هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ایست بازرسی پاسگاه،به ۲ دستگاه مینی بوس مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

“سرهنگ توحیدی” افزود:برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین بیان کرد:در این رابطه ۲ دستگاه مینی بوس توقیف و ۲ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شدند.

وی تاکید کرد:شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در جابجایی دام‌ها برای قاچاق آن به خارج از کشور را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

به گزارش سایت خبری بالویز،تامين امنيت در ابعاد متنوع سياسي،نظامي،اقتصادي،اجتماعي و فرهنگي،در گرو توجه به همه  انواع خطرها در عرصه هاي داخلي و خارجي است.

يکي از اين تهديدها در كشورما،كه همه اين ابعاد – به ويژه بعد اقتصادي آن ـ را تحت تاثير قرار مي دهد،قاچاق کالاست.

 قاچاق كالا به طور اخص،مي توانند به عنوان يک تهديد تمام عيار اقتصادي،نظام حاكم را از دستيابي به اين اهداف باز داشته يا با مشكل مواجه كنند؛و در نهايت قدرت اقتصادي را به عنوان يكي از مولفه هاي اثرگذار بر امنيت ملي به ضعف بکشانند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

آذربایجان‌غربی از جمله استان‌های درگیر با معضل قاچاق کالا و ارز در کشور به‌شمار می‌رود.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۱۱-۸:۱۵/س

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)