جمهوری اسلامی ایران در طول دوران استقلال خود را حفظ کرده است

مهاباد/بالویز/معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت:جمهوری اسلامی ایران در طول دوران چهل ساله استقلال خود را حفظ کرده است. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“علی مصطفوی “اظهار داشت:ترور دانشمند هسته ای ایران توسط استکبار و حامیانش نشان از ضعف انها در برابر قدرت ایران اسلامی است . “مصطفوی”با اشاره به سکوت حامیان حقوق […]

جمهوری اسلامی ایران در طول دوران استقلال خود را حفظ کرده است

مهاباد/بالویز/معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت:جمهوری اسلامی ایران در طول دوران چهل ساله استقلال خود را حفظ کرده است.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“علی مصطفوی “اظهار داشت:ترور دانشمند هسته ای ایران توسط استکبار و حامیانش نشان از ضعف انها در برابر قدرت ایران اسلامی است .

“مصطفوی”با اشاره به سکوت حامیان حقوق بشر در خصوص ترور دانشمندان هسته ای افزود:انقلاب اسلامی با رهبری فرمانده کل قوا همانند سیل خروشان راه استقلال و آزادی خود را طی می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد:روحیه مردم با شهادت فرزندان این مرز و بوم نتنها ضعیف نمی شود بلکه بر استواری و مقاومت آنها افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امنیت کشور مدیون حضور مردم در صحنه های انقلاب و تلاش نیروهای نظامی و بسیجی است ،تصریح کرد: پیشرفت ایران اسلامی مرهون خون شهداء و همراهی مردم با انقلاب بوده است و تلاش برای رسیدن به دستاوردها همچنان ادامه دارد.

“علی مصطفوی” اظهار داشت:در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم اجازه ندادند که یک وجب از خاک این کشور توسط رژیم صدام و متحدانش تصرف شود.

“مصطفوی” با اشاره به اینکه امروز جنگ با ویروس کرونا تکرار دوران دفاع مقدس دیگری است،اظهار داشت:با تمام شرایط که دشمنان از نظر تحریم و فشار بر این ملت تحمیل کرده اند اما کمک های مومنانه خود حرکت ماندگاری است که در چنین بحرانی مردم ایران،در امر کمک به هم نوع خود دریغ نمی کند و این باید مستند سازی شود تا در برگ زرین تاریخ به عنوان یک سند آرشیو گردد،تا دشمنان ایران بدانند که ایثار مردم ایران اسلامی در هر لحظه فوران می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی،روز یکشنبه جهت تودیع و معارفه فرماندار جدید مهاباد در این شهرستان حضور داشت.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای آذربایجان غربی است که در جنوب استان واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۱۰-۱۷:۰۵/د