تردد در تمام راههای فرعی و اصلی استان آذربایجان غربی روان است

مهاباد/بالویز/مدیر کل راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی گفت:به رغم بارش های اخیربا تلاش راهداران تمام راههای فرعی و اصلی استان باز و تردد در آنها جریان دارد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“ارسلان شکری”اظهار داشت:با عنایت به تلاش شبانه روزی راهداران تمام راههای اصلی و فرعی استان باز و تردد روان در آنها […]

تردد در تمام راههای فرعی و اصلی استان آذربایجان غربی روان است

مهاباد/بالویز/مدیر کل راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی گفت:به رغم بارش های اخیربا تلاش راهداران تمام راههای فرعی و اصلی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“ارسلان شکری”اظهار داشت:با عنایت به تلاش شبانه روزی راهداران تمام راههای اصلی و فرعی استان باز و تردد روان در آنها برقرار است .

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود:حدود ۲۹۰ روستا در شهرستانهای جنوب استان مسدود بوده که هم اکنون  راهداران در حال بازگشایی مسیر های مسدود هستند.

“شکری”با اشاره به محدودیت های کرونایی در تردد جاده ای و نیز شرایط جوی درخواست کرد:هم وطنان از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند.

وی از هم استانی ها درخواست کرد:قبل از سفر حتما از طریق شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از وضعیت راههای استان اطلاع حاصل کنند.

همچنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌غربینیز اعلام داشت:با وجود بارش برف سنگین در برخی مناطق این استان با تلاش راهداران تمامی محورهای مواصلاتی بین شهری و روستایی باز و تردد در آنها جریان دارد.

با توجه به بارش برف در استان عملیات راهداری در قالب اکیپ‌های راهداری با ناوگان سنگین،نیمه سنگین و سبک در استان آغاز شده و اکنون نیز ادامه دارد.

حجم بارش برف به دلیل آنکه غیر قابل پیش بینی بود بیشتر شهروندان را به ویژه در محورهای مواصلاتی کوهستانی و گردنه ها غافلگیر کرد و مشکلاتی را برای تردد آنها به وجود آورد که با حضور به موقع اکیپ های راهداری خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک رهایی یافتند.

به تمامی دستگاه عضو اصلی ستاد پیشگیری، مقابله و فرماندهی عملیات‌، فرمانداری و شهرداری‌ها با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش برف،هشدارهای لازم برای پیشگیری و مقابله با بحران‌های احتمالی از ۲ روز قبل صادر شده بود.

مهاباد-پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۰۹-۱۶:۳۰/ی