فاز اول پیست موتور سواری و اتومبیل رانی شهرستان مریوان افتتاح شد

مهاباد/بالویز/رئیس هیئت اتومبیل‌ رانی و موتورسواری مریوان گفت:فازاول مجموعه ورزشی پیست موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان مریوان افتتاح شد. به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز“ریبوار مردوخی”اظهار داشت:فاز اول مجموعه ورزشی پیست موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان مریوان با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد. “ریبوار مردوخی”رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری شهرستان مریوان در حاشیه افتتاح این […]

فاز اول پیست موتور سواری و اتومبیل رانی مریوان افتتاح شد

مهاباد/بالویز/رئیس هیئت اتومبیل‌ رانی و موتورسواری مریوان گفت:فازاول مجموعه ورزشی پیست موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان مریوان افتتاح شد.

به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز“ریبوار مردوخی”اظهار داشت:فاز اول مجموعه ورزشی پیست موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان مریوان با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد.

“ریبوار مردوخی”رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری شهرستان مریوان در حاشیه افتتاح این پیست ورزشی در مریوان با بیان اینکه یکی از مطالبات مهم ورزشکاران این شهرستان در رشته‌های  موتورسواری و اتومبیل‌رانی  ایجاد پیست بود افزود:با پیگیری‌های انجام شده و با حمایت فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان  این مجموعه ورزشی در پشت شهرک صنعتی بیلو به بهره‌برداری رسید.

حسینی”رئیس ورزش و جوانان مریوان نیز در این مراسم با اشاره به مساحت پیست حرکات نمایشی خودروهای آفرود و موتور سیکلت‌ها را ۴ هزار متر مربع عنوان کرد و گفت:با افتتاح این پیست ضمن تامین مطالبات ورزشکاران این رشته،حرکات نمایشی موتورسوران از سطح خیابان‌های مریوان جمع‌آوری می‌شود.

شهرستان مریوان یکی از شهرستانهای استان کردستان و در غرب ایران واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۰۹-۱۲:۵۰/ی