تجمیع بیماران کرونایی شهرستان سقز

مهاباد/بالویز/مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز گفت:با راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز،بیماران کرونایی در بیمارستان امام سقز تجمیع شدند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“انور بهرامی”اظهار داشت:دستگاه اکسیژن ساز راه اندازی شده و ظرفیت پذیرش بیمارستان امام ( ره) افزایش یافته است،هم اکنون در هر سه بیمارستان،بیماران کرونایی بستری شده اند. مدير شبكه بهداشت و […]

تجمیع بیماران کرونایی شهرستان سقز

مهاباد/بالویز/مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز گفت:با راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز،بیماران کرونایی در بیمارستان امام سقز تجمیع شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“انور بهرامی”اظهار داشت:دستگاه اکسیژن ساز راه اندازی شده و ظرفیت پذیرش بیمارستان امام ( ره) افزایش یافته است،هم اکنون در هر سه بیمارستان،بیماران کرونایی بستری شده اند.

مدير شبكه بهداشت و درمان سقزافزود:از ابتداي شروع كرونا در سقز ۹۰۵۱ نمونه گرفته شده است

وی ادامه داد:۳۸۴ نفر از كادر بهداشت و درمان به بيماري كرونا مبتلا شده اند و يك نفر از کادر درمانی نیز در راه سلامت شهيد شد.

“انور بهرامي”با اشاره به بازرسی های انجام شده در سطح شهرستان بیان کرد: ۱۲۶ واحد صنفي كه پروتكلهاي بهداشتي را رعايت نکرده اند، اخطاريه دریافت، ۲۶ واحد پلمب و پرونده ۴۶ واحد هم به مقام قضايي ارجاع داده شده است.

وي عنوان کرد:تاكنون ۴۰۰ نفر افراد بالاي ۶۰ سال در سقز به اين بيماري مبتلا شده اند كه ۱۰۰ نفر از آنان فوت و از بين افراد زير ۶۰ سال هم ۱۵۰۳ نفر مبتلا شده اند كه ۳۰ نفر از آنان فوت كرده اند.

وی از رسانه ها در خصوص آگاه سازی و اطلاع رسانی درخواست کرد:که هشدارها لازمه را در خصوص آگاه سازی و رعایت پروتکل های بهداشتی  منتشر کنند.

شهرستان سقز یکی از شهرهای استان کردستان است .

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۰۷-۱۷:۵۲/ج