کارگروه تخصصی بهداشت و درمان پیرانشهر در مدیریت بحران فصل سرما تشکیل جلسه داد

مهاباد/بالویز/کارگروه تخصصی بهداشت و درمان پیرانشهر،مدیریت بحران در راستای آمادگی در فصل سرما جهت انتقال مادران باردار تشکیل جلسه داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،کارگروه تخصصی  بهداشت ودرمان در راستای آمادگی در فصل سرما جهت انتقال مادران باردار با حضور  مدیر شبکه بهداشت ودرمان،مدیر داخلی بیمارستان پیرانشهر،نمایندگان ادارات شهرداری،راهداری،هلال احمر و جمعی از مسئولین […]

کارگروه تخصصی بهداشت و درمان پیرانشهر در مدیریت بحران فصل سرما تشکیل جلسه داد

مهاباد/بالویز/کارگروه تخصصی بهداشت و درمان پیرانشهر،مدیریت بحران در راستای آمادگی در فصل سرما جهت انتقال مادران باردار تشکیل جلسه داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،کارگروه تخصصی  بهداشت ودرمان در راستای آمادگی در فصل سرما جهت انتقال مادران باردار با حضور  مدیر شبکه بهداشت ودرمان،مدیر داخلی بیمارستان پیرانشهر،نمایندگان ادارات شهرداری،راهداری،هلال احمر و جمعی از مسئولین و کارشناسان سلامت در سالن جلسات مرکز خدمات جامع سلامت شهری ۳ برگزار شد .

“مجید کاسیان زاده “مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر با اشاره به شاخص اصلی مدیریت بحران گفت: شاخص مرگ مادران باردار از جمله مهمترین شاخصهای عدالت در سلامت می باشد که جهت حفظ و ارتقای این شاخص به بهترین وضع مطلوب،می بایست از همه فرصتها و پتانسیل های موجود بهره برداری نمود .

 وی به هماهنگی و همکاری بین شبکه بهداشت با ادارات درگیر اشاره کرد و اظهار کرد: زمانی می توان در برابر مخاطرات مقابله و پیشگیری کرد که کمیته بحران انسجام و وحدت لازم را با هم داشته باشند.

“ابراهیم عزیزنژاد “مسئول فوریتهای پزشکی پیرانشهر در ادامه جلسه افزود:در زمان بارش برف و مسدود شدن راههای مواصلاتی از دهیاران،شوراها،روحانیون معزز و معتمدین انتظار می رود با امکانات موجود محلی نسبت به بازگشایی راههای مواصلاتی جهت انتقال مادران باردار اقدام نمایند.

“عزیزنژاد” ادامه داد:لازم است کمیته های فرعی بحران فصل سرما با حضور شوراها،دهیارها و روحانیون معزز در مراکز روستایی برگزار گردد و مشارکت این عزیزان جلب گردد.

وی اظهار داشت:ستاد مداخله زایمان و تامین نیروی انسانی ماهر،تجهیز  آمبولانس های ۱۱۵ با لوازم و تجهیزات و داروهای مورد نیاز  به همراه اکیپ بازگشایی مسیر های روستایی را جهت تسریع در امر امداد رسانی به مادران را از اقدامات  مهم مرکز بهداشت این شهرستان می باشد.

در این جلسه نمایندگان هلال احمر،راهداری،شهرداری و آب و فاضلاب نیز برای بحرانهای فصل سرما اعلام آمادگی کردند.

شهرستان پیرانشهر در منطقه کوهستانی جونب آذربایجان غربی واقع شده است . 

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۰۷-۱۲:۲۵/پ