بیش از ۹۵ درصد اصناف ارومیه،محدودیت های کرونایی را رعایت کرده اند

مهاباد/بالویز/فرماندارارومیه گفت:اصناف ارومیه همکاری خوبی در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی دارند بیش از ۹۵ درصد محدودیت های را رعایت کرده اند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“علیرضا ملامحمدی”اظهار داشت:۵۰ تیم نظارتی بر عملکرد اصناف در ارومیه نظارت می کنند علیرضا ملامحمدی زاده با بیان اینکه محدودیت های کرونایی از اول آذر در تمامی سطح شهرستان […]

بیش از 95 درصد اصناف ارومیه،محدودیت های کرونایی را رعایت کرده اند

مهاباد/بالویز/فرماندارارومیه گفت:اصناف ارومیه همکاری خوبی در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی دارند بیش از ۹۵ درصد محدودیت های را رعایت کرده اند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“علیرضا ملامحمدی”اظهار داشت:۵۰ تیم نظارتی بر عملکرد اصناف در ارومیه نظارت می کنند

علیرضا ملامحمدی زاده با بیان اینکه محدودیت های کرونایی از اول آذر در تمامی سطح شهرستان و مبادی ورودی و خروجی آغاز شده است، افزود: ۵۰ تیم نظارتی و ۹ تیم سرناظر بر عملکرد اصناف در این مدت نظارت می کنند.

وی با اشاره به اینکه همکاری اصناف از آغاز اجرای محدودیت ها فوق العاده مطلوب بوده است، اظهار کرد: بیش از ۹۵ درصد اصناف در این مدت محدودیت ها را رعایت کرده اند.

فرماندار ارومیه تصریح کرد: خوشبختانه تمامی ارگانها و نهادها، علی الخصوص اصناف و مردم همکاری فوق العاده مطلوبی داشته اند.

“ملامحمدی” همچنین درخواست کرد: شهروندان با استفاده از ماسک، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهر را رعایت کرده و از هرگونه شرکت در تجمعات و محافل خانوادگی خودداری کنند.

فرماندار ارومیه خاطرنشان کرد: شهروندان ممنوعیت تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در سطح شهر را همچنان رعایت کنند.

بنا به تصمیمات ستاد مبارزه با بیماری کرونا،محدودیت های کرونایی به دلیل کاهش مبتلایان و پیشگیری از بیماری کرونا در استان و شهرهای آذربایجان غربی به جرا در آمده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۰۵-۱۲:۱۰/چ