نبض خون جنوب استان آذربایجان غربی در مهاباد می طپد /مهاباد تامین کننده خون جنوب استان است

مهاباد/بالویز/رئیس اداره انتقال خون،ضمن دعوت از مردم خیر جهت اهداء خون گفت:مهاباد به عنوان نبض خون جنوب استان آذربایجان غربی به شمارمی رود. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“دادود نصر “اظهار داشت:شهروندان نوع دوست مهاباد،در این روزهای سخت،با اهداء خون می توانند یاری دهنده بیماران نیازمند به خون باشند. “داود نصر” افزود:اداره انتقال خون مهاباد […]

نبض خون جنوب استان آذربایجان غربی در مهاباد می طپد /مهاباد تامین کننده خون جنوب استان است

مهاباد/بالویز/رئیس اداره انتقال خون،ضمن دعوت از مردم خیر جهت اهداء خون گفت:مهاباد به عنوان نبض خون جنوب استان آذربایجان غربی به شمارمی رود.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“دادود نصر “اظهار داشت:شهروندان نوع دوست مهاباد،در این روزهای سخت،با اهداء خون می توانند یاری دهنده بیماران نیازمند به خون باشند.

“داود نصر” افزود:اداره انتقال خون مهاباد به عنوان تامین کننده خون مورد نیاز مراکز بیمارستانی شهرهای جنوب استان به عنوان قلب تپنده و نبض خون جنوب استان به شمار می رود.

رئیس اداره انتقال خون مهاباد،با اشاره به اینکه مشارکت شهروندان مهابادی در اهداء خون موجب شده که نیاز خون جنوب استان و مراکز بیمارستانی جنوب استان را تامین کنیم،تصریح کرد:شهرستان مهاباد تنها شهرستان در کل کشور است که افتخار خدمت به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر‌های اطراف را کسب کرده است.

“داود نصر”با بیان اینکه اهدای خون نسبت به پارسال ۲۰ درصد کاهش یافته است خاطر نشان کرد:در ۷ ماه نخست امسال ۵ هزار و ۵۱۲ نفر برای اهدای خون به این اداره مراجعه کردند که از این تعداد ۵۱۵۹ نفر موفق به اهدای خون شدند.

این مقام مسئول با اعلام اینکه بحران جهانی کرونا باعث کمبود خون و ذخایر خونی شده است،از شهروندان درخواست کرد تا به کمک بیماران در این روز‌های کرونایی بیایند.

“نصر” اذعان کرد:اهدای خون کم‌هزینه‌ترین کمک مومنانه برای زندگی دوباره است و مردم نباید از اهدای خون در شرایط کرونایی بترسند چرا که کمبود خون بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست.

در این روز‌های بحرانی کسانی که واجد شرایط برای خون دهی هستند حتما به اداره انتقال خون مهاباد مراجعه کنند و در این امر انسانی مشارکت نمایند.

مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۰۲- ۲۰:۰۵/ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)