هشدار هواشناسی نسبت به تداوم بارش باران

مهاباد/بالویز/با توجه به پیش بینی های آب و هوا،سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بارش باران و وزش باد موقت در نقاط مختلف کشور هشدار داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است:تا بعدازظهرجمعه ( ۳۰ آبان ماه) بارش باران و وزش باد موقت در نفاط مختلف کشور پیش بینی […]

هشدار هواشناسی نسبت به تداوم بارش باران

مهاباد/بالویز/با توجه به پیش بینی های آب و هوا،سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بارش باران و وزش باد موقت در نقاط مختلف کشور هشدار داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است:تا بعدازظهرجمعه ( ۳۰ آبان ماه) بارش باران و وزش باد موقت در نفاط مختلف کشور پیش بینی می‌شود.

این شرایط جوی در استان‌های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،اردبیل،گیلان،بوشهر،شمال استان‌های خوزستان، زنجان و کردستان،در استان‌های گیلان،مازندران،گلستان،جنوب آذربایجان شرقی،اردبیل،آذربایجان غربی و شمال استان های کردستان،زنجان،قزوین،البرز و خراسان شمالی و چهارشنبه (۲۸ آبان ماه) در استان های گیلان، مازندران،گلستان،خراسان شمالی،خراسان جنوبی جنوب کرمان نیمه شرقی هرمزگان و شمال استان های اصفهان،البرز،تهران،سمنان،خراسان رضوی پیش بینی می شود.

بارش باران و وزش باد موقت پنج‌شنبه (۲۹ آبان ماه) دراستان های گیلان،مازندران،اردبیل،شمال شرق آذربایجان شرقی و ارتفاعات استان های تهران،قزوین،البرز و سمنان و جمعه (۳۰ آبان ماه) در استان های کرمانشاه، کردستان،همدان،لرستان،ایلام،شمال خوزستان،نیمه غربی چهارمحال و بختیاری،مرکزی،جنوب استان های زنجان، تهران،قزوین،آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی دور از انتظار نیست.

بر اثر حاکمیت این شرایط جوی اختلال در تردد جاده ای،احتمال جاری شدن روان آب،برخورد صاعقه در استان های جنوبی و در مناطق مرتفع بارش برف پیش‌بینی و نسبت به اجتناب از تردد غیر ضروری،عدم اتراق در اطراف رودخانه ها، پاکسازی معابر و کانال ها و احتیاط در صعود به ارتفاعات توصیه می شود.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۲۸-۱۱:۴۸/چ