مدیر جدید آبفای مهاباد منصوب شد

مهاباد/بالویز/با حضور قائم مقام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی و مسئولان ارشد شهرستان مدیر جدید آبفای مهاباد معرفی شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مهاباد با حضور قائم مقام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی و مسئولان […]

مدیر جدید آبفای مهاباد منصوب شد

مهاباد/بالویز/با حضور قائم مقام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی و مسئولان ارشد شهرستان مدیر جدید آبفای مهاباد معرفی شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مهاباد با حضور قائم مقام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی و مسئولان ارشد شهرستان مهاباد برگزار گردید.

در این آیین کمال حسنی نالوسی تودیع و محمد معروفی به عنوان مدیر جدید این امور مجدداً معرفی شد.

 مهندس محمد معروفی زاده منطقه چومی مجید خان است وی دارای ۲۱ سال مدیریت آب و فاضلاب شهری در شهرهای بوکان،پیرانشهر و مهاباد بوده و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران–سازه و همچنین هفت دوره مدیر نمونه شهرستان و استانی در این شهرها بوده و نیز دو دوره در سال های ۱۳۷۹ و ۱۳۹۶( مهاباد ) به عنوان مدیر نمونه کشوری در صنعت آب و فاضلاب کشور بوده است، نامبرده عضو ارشد سازمان نظام مهندسی ساختمان را نیز در کارنامه و سوابق خود دارا می باشد.

تودیع و معارفه مدیر جدید آبفای مهاباد در فرمانداری مهاباد برگزار و از زحمات مدیر و آبفای سابق این شهرستان کمال حسنی نالوسی تقدیر شد.

شهرستان مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است. 

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۲۸-۰۸:۳۵/چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)