انبار میلیاردی داروی احتکار شده در مهاباد کشف شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد با اعلام این خبر گفت:انبار داروی احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” اظهار داشت:در ادامه طرح مبارزه با محتکران و مفسدان اقتصادی،ماموران شهرستان “مهاباد”در پی کسب خبري مبني بر احتکار دارو در یکی از انبارهای شهر، رسیدگی […]

انبار میلیاردی داروی احتکار شده در مهاباد کشف شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد با اعلام این خبر گفت:انبار داروی احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” اظهار داشت:در ادامه طرح مبارزه با محتکران و مفسدان اقتصادی،ماموران شهرستان “مهاباد”در پی کسب خبري مبني بر احتکار دارو در یکی از انبارهای شهر، رسیدگی به موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.   

 وی با اشاره به اینکه ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نماینده اداره صمت انبار مذکور را بازرسی کردند،افزود:در این عملیات ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار عدد انواع قرص،شربت،کپسول،آمپول،شیاف،سرم،پماد،باندکچی،قطره چشمی و قطره بینی احتکار شده و خارج از شبکه توزیع،کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با تصریح اینکه ارزش کالای احتکاری از سوی کارشناسان مربوطه ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است،خاطر نشان کرد:در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

شهرستان مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است .

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۲۷-۸:۳۰/س