در شرف آغاز راهداری زمستانی تابلوی پیام متغیر (VIM) محور ارومیه-مهاباد به بهره برداری رسید

مهاباد/بالویز/مدیر کل راهداری گفت:تابلوی پیام متغیر (VIM) محور ارومیه-مهاباد (رشکان) در شرف آغاز راهداری زمستانی به بهره‌برداری رسید. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“ارسلان شکری “اظهار داشت:هوشمندسازی راه‌ها و تجهیز محور‌های مواصلاتی به تجهیزات IT یکی از اهداف مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی بوده است. ارسلان شکری بیان کرد:تابلو […]

در شرف آغاز راهداری زمستانی تابلوی پیام متغیر (VIM) محور ارومیه-مهاباد به بهره برداری رسید

مهاباد/بالویز/مدیر کل راهداری گفت:تابلوی پیام متغیر (VIM) محور ارومیه-مهاباد (رشکان) در شرف آغاز راهداری زمستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“ارسلان شکری “اظهار داشت:هوشمندسازی راه‌ها و تجهیز محور‌های مواصلاتی به تجهیزات IT یکی از اهداف مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی بوده است.

ارسلان شکری بیان کرد:تابلو پیام متغیر یک وسیله کنترل ترافیکی است که به وسیله آن اطلاعاتی در مورد محدودیت‌های ترافیکی،تصادف ترافیکی،عملیات عمرانی و تعمیر و نگهداری،شرایط سخت جوی،وضعیت جاده‌ای، وقایع و مناسبت‌های برنامه‌ریزی شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی ادامه داد:همچنین با عنایت به پر تصادف بودن محور ارومیه-مهاباد و فرارسیدن فصل زمستان و شرایط جوی خاص از جمله مه گرفتگی و کاهش دید افقی و بارش برف و باران در بعضی از روزها،اطلاع‌رسانی درخصوص وضعیت محور فوق جهت آگاهی مسافرین می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش تصادفات محور مذکور داشته باشد.

شکری اذعان داشت:با توجه به وجود تابلو‌های پیام متغیر در محور‌های سطح استان امید است با استقبال بیش از پیش از طرف مسافرین و رانندگان عزیز و با اطلاع رسانی جامع‌تر شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای باشیم.

محور ارومیه – مهاباد یکی از محورهای موصلاتی استان است که نقش مهمی در حمل و نقل جاده ای و ترانزیت کالا دارد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۲۱-۱۸:۰۵/چ