بیش از ۷۰ درصد سوخت روستائیان شهرستان مهاباد تامین شده است

مهاباد/بالویز/رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه مهاباد گفت:۷۵ درصد سوخت مورد نیاز روستاییان شهرستان مهاباد تامین شده است. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“محمود تیردادی” ۷۵درصد سوخت موردنیاز روستاییان ساکن در مناطق صعب العبور این شهرستان توزیع شده است. “تیردادی” افزود: در سال جاری ۱۵ میلیون و ۶۴۰ هزار لیتر نفت‌گاز مخصوص ادوات کشاورزی […]

بیش از 70 درصد سوخت روستائیان شهرستان مهاباد تامین شده است

مهاباد/بالویز/رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه مهاباد گفت:۷۵ درصد سوخت مورد نیاز روستاییان شهرستان مهاباد تامین شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“محمود تیردادی” ۷۵درصد سوخت موردنیاز روستاییان ساکن در مناطق صعب العبور این شهرستان توزیع شده است.

“تیردادی” افزود: در سال جاری ۱۵ میلیون و ۶۴۰ هزار لیتر نفت‌گاز مخصوص ادوات کشاورزی در این شهرستان توزیع شد.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه مهاباد اظهار داشت: سوخت ‌رسانی به بخش کشاورزی تا اتمام فصل کاری کشت پاییزه  همچنان ادامه دارد.

“تیردادی” تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی این منطقه در تولید محصولات کشاورزی و باغی، امسال این میزان فرآورده نفت‌گاز سهمیه‌ای در بین فعالان این حوزه و براساس سطح زمین زیرکشت و تعداد ادوات کشاورزی از طریق فروشندگی‌های مجاز توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری بالویز، روستا عمدتا يك واحد همگن طبيعي، اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و كالبدي است كه از يك مركز جمعيت و محل كار و سكونت ( اعم از متمركز، پيوسته و يا پراكنده) با حوزه و قلمرو معين ثبتي و يا عرفي تشكيل مي ­شود و اكثريت ساكنان شاغل دائمي آن به طور مستقيم و يا غيرمستقيم به يكي از فعاليت­ هاي اصلي زراعي، باغداري، دامداري، صيادي، صنايع روستايي و يا تركيبي از اين فعاليت­ ها اشتغال دارند و از آن ارتزاق مي­ نمايند و پيوند فرهنگي و اجتماعي عميقي ما بين جامعه آن برقرار است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۱۸-۸:۲۰/ی