از ۱۷ الی ۲۳ آبان ماه محدودیت های کرونایی در آذربایجان غربی برای ششمین هفته تمدید شد

مهاباد/بالویز/استانداری آذربایجان غربی جهت مبارزه با بیماری کرونا محدودیت های کرونایی در آذربایجان غربی را برای ششمین هفته متوالی تمدید کرد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته دیگر از ۱۷ تا ۲۳ آبان ماه در آذربایجان غربی تمدید شد.  روابط عمومی استانداری آذربایجان غربیاعلام کرد: به دنبال درخواست و […]

از 17 الی 23 آبان ماه محدودیت های کرونایی در آذربایجان غربی برای ششمین هفته تمدید شد

مهاباد/بالویز/استانداری آذربایجان غربی جهت مبارزه با بیماری کرونا محدودیت های کرونایی در آذربایجان غربی را برای ششمین هفته متوالی تمدید کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته دیگر از ۱۷ تا ۲۳ آبان ماه در آذربایجان غربی تمدید شد.

 روابط عمومی استانداری آذربایجان غربیاعلام کرد: به دنبال درخواست و پیگیری ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا مبنی بر لزوم تمدید محدودیت های اعمال شده به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا، کمیته امنیتی،اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با تمدید محدودیت های کرونایی گروه های شغلی ۳ و ۴ برای ششمین هفته متوالی به مدت یک هفته دیگر در شهرستانهای ارومیه، چالدران، پلدشت، چایپاره، شوط، سردشت،میاندوآب و شاهین دژ از ۱۷ تا ۲۳ آبان ماه موافقت کرد.

بر همین اساس دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی به استثنای بانک ها نیز از ۱۷ تا ۲۳ آبان تمدید شد.

گفتنی است محدودیت های گروه ۲،۳،۴در سه شهرستان ماکو،مهاباد،پیرانشهر،نقده،اشنویه، بوکان،خوی،تکاب و سلماس نیز تا ۲۳ آبان به قوت خود باقیست.

به گزارش پایگاه خبری بالویز،همچنین ، پیرو اطلاعیه چهل و دومین جلسه کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص اعمال محدودیت های شدید در ۲۵ استان کشور از جمله استان_آذربایجان_غربی،از ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخه ۹۹٫۰۸٫۱۲ ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر شهر ارومیه به مرکز استان(ارومیه)  تا روز جمعه ۱۶ آبان ماه ممنوع اعلام شده بود .

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۱۷-۱۴:۳۰/ش

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)