تالار عروسی در سنندج به واحد تولید ماسک تبدیل شد

مهاباد/بالویز/تالار‌ عروسی ماهان سنندج با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی صندوق خیریه همیاران به واحد تولید ماسک تبدیل شد. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“خسرو ویسی”مدیر واحد تولید ماسک سه لایه در تالار ماهان سنندج گفت: با توجه به شرایط کشور و استان از لحاظ شیوع بیماری کرونا ،همه به میزان توان خود […]

تالار عروسی در سنندج به واحد تولید ماسک تبدیل شد

مهاباد/بالویز/تالار‌ عروسی ماهان سنندج با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی صندوق خیریه همیاران به واحد تولید ماسک تبدیل شد.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“خسرو ویسی”مدیر واحد تولید ماسک سه لایه در تالار ماهان سنندج گفت: با توجه به شرایط کشور و استان از لحاظ شیوع بیماری کرونا ،همه به میزان توان خود وظیفه دارند در راستای مهار این بیماری تلاش کنند.

او افزود: با همت صندوق خیریه همیاران و همکاری مسوولان استان اقدام به عقد قرارداد سه ساله با مالک تالار ماهان در سنندج کردیم و تا زمانی که کشور نیاز به ماسک داشته باشد اقدام به تولید آن خواهیم کرد.

مدیر این واحد تولید ماسک در سنندج افزود: این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی صندوق خیریه همیاران ظرفیت تولید ۳ میلیون ماسک را دارد.

“ویسی” با بیان اینکه این واحد از نظر بهداشتی هم مورد تایید قرار گرفته است، افزود: ماسک‌هایی که در این واحد از طریق دستگاه تمام اتوماتیک تولید و با گاز ازن و اشعه UV (فرابنفش) هم ضدعفونی می‌شود.

“ویسی”با بیان اینکه فعالیت واحد به صورت سه شیفت و با ظرفیت کامل است، گفت: در حال حاضر ۳۰ نفر در این واحد تولیدی اشتغال دارند و تا زمانی که نیاز کشور باشد این واحد تولیدی به فعالیت خواهد کرد.

مدیر این واحد تولید ماسک در سنندج به مشکلات پیشروی این واحد هم اشاره کرد و گفت: مواد اولیه تهیه ماسک را با هفت، هشت برابر قیمت از بازار خریداری می‌کنیم و این یکی از مهمترین مشکلات پیشرو است.

ویسی اظهار داشت: اگر پارچه با قیمت دولتی در اختیار ما قرار داده شود ماسک با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن در اختیار مردم می‌گذاریم.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/ منبع باشگاه خبرنگاران جوان استان کردستان/۹۹/۰۸/۱۷ -۱۱:۴۵/ش