دانش آموزان بوکانی در کنکور امسال در رشته های پزشکی خوش درخشیدند

مهاباد/بالویز/مدیر آموزش و پرورش بوکان گفت:دانش آموزان بوکانی بیشترین تعداد قبول‌شدگان کنکور رشته‌های پزشکی در آذربایجان غربی را کسب کردند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سلیمان مام عزیزی”اظهار داشت:۳۷ نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در کنکور سراسری امسال در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی پذیرش شدند. مدیر آموزش و پرورش بوکان افزود:دانش آموزان بوکانی امسال بیشترین […]

دانش آموزان بوکانی در کنکور امسال در رشته های پزشکی خوش درخشیدند

مهاباد/بالویز/مدیر آموزش و پرورش بوکان گفت:دانش آموزان بوکانی بیشترین تعداد قبول‌شدگان کنکور رشته‌های پزشکی در آذربایجان غربی را کسب کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سلیمان مام عزیزی”اظهار داشت:۳۷ نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در کنکور سراسری امسال در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی پذیرش شدند.

مدیر آموزش و پرورش بوکان افزود:دانش آموزان بوکانی امسال بیشترین تعداد قبول‌شدگان رشته‌های پزشکی را در میان دیگر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی به خود اختصاص داد.

“سلیمان مام‌عزیزی” اظهار کرد: از این تعداد ۲۶ نفر در رشته پزشکی ۲ نفر در رشته دندانپزشکی و  هفت نفر نیز در رشته داروسازی موفق به قبولی در دانشگاه‌های کشور شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش بوکان با بیان اینکه از این تعداد ۱۶ نفر را دختران و ۲۷ نفر را پسران تشکیل می‌دهند، بیان کرد: در سال گذشته نیز ۳۵ نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در رشته‌های پزشکی پذیرش شدند.

به گزارش پایگاه خبری بالویز،شهرستان بوكان يكي از شهرهاي جنوبي آذربايجان غربي است و بيش از ۴۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصيلي را دارد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۱۶-۱۲:۰۰/ج