۵۸ دفتر پیشخوان دولت در آذربایجان غربی ایجاد شد

مهاباد/بالویز/مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت:با ابلاغ آیین نامه جدید ۵۸دفتر پیشخوان به آمار دفاتر پیشخوان استان اضافه شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“قاسم جلیلی‌نژاد”اظهار داشت:با ابلاغ آیین نامه جدید دفاتر پیشخوان دولت ۵۸ دفتر پیشخوان به آمار دفاتر پیشخوان در استان اضافه شده و این آمار به ۳۰۳ دفتر رسیده […]

58 دفتر پیشخوان دولت در آذربایجان غربی ایجاد شد

مهاباد/بالویز/مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت:با ابلاغ آیین نامه جدید ۵۸دفتر پیشخوان به آمار دفاتر پیشخوان استان اضافه شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“قاسم جلیلی‌نژاد”اظهار داشت:با ابلاغ آیین نامه جدید دفاتر پیشخوان دولت ۵۸ دفتر پیشخوان به آمار دفاتر پیشخوان در استان اضافه شده و این آمار به ۳۰۳ دفتر رسیده است.

“جلیلی نژاد “افزود:درخواست ایجاد،تمدید،جابجایی،نقل و انتقال و سایر خدمات دفاتر پیشخوان دولت کاملا الکترونیکی است و نیاز به مراجعه حضوری ندارد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی عنوان کرد:وجود ۳۰۳ دفتر پیشخوان دولت و صدور پروانه ۴۸ دفتر جدید در این جلسه برای آذربایجان غربی ظرفیت مناسبی را برای برون سپاری خدمات دستگاه‌های اجرایی ایجاد می‌کند و دریافت خدمات توسط مردم را تسهیل و رضایتمندی شهروندان را در پی دارد.

” قاسم جلیلی‌نژاد “اضافه کرد:الکترونیکی کردن خدمات دستگاه های اجرایی را با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا ضروری تر از قبل دانست و از نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواست تا با جدیت پیگیر تحقق دولت الکترونیک در ارائه خدمات تمام دستگاه های اجرایی استان شوند.

مدیرکل ارتباطات با اشاره به رتبه استان در شاخص IDI و پایین بودن سطح سواد رسانه‌ای عنوان کرد: با توجه به پایین بودن استفاده مردم از خدمات الکترونیکی دولت در استان نقش دفتر پیشخوان برجسته تر می شود.

وی افزود: شفاف سازی در ارائه خدمات و کاهش فساد اداری در دستگاه‌های اجرایی منوط به الکترونیکی شدن خدمات دستگاه های اجرایی است که باید با پیگیری از دستگاه ها در توسعه دولت الکترونیک تلاش کنیم.

رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت در آذربایجان غربی تصریح کرد: طبق مصوبه جلسه قبل کارگروه با توجه به مخاطره آمیز بودن ویروس کرونا برای افراد بالای ۶۰ سال ارائه خدمات برای این افراد در دفاتر پیشخوان تسهیل شد و باجه ای مجزا برای ارائه خدمات بدون نوبت به این افراد ایجاد شد که قابل تقدیر است.

در این نشست ۴۸ مورد صدور پروانه دفتر پیشخوان جدید ۱۰ درخواست نقل و انتقال و پنج مورد تغییر نشانی و همچنین صدور ۳۳ دفتر فناوری اطلاعات روستایی و تمدید پنج دفتر روستایی مورد بررسی قرار گرفت که با درخواست تمامی آنها با توجه به ضوابط و مقررات مربوطه موافقت شد.

مهاباد/بالویز/۹۹/۰۸/۱۵-۱۹:۳۳/پ