شکارچی متخلف که اقدام به انتشار شکار خود در فضای مجازی کرده بود دستگیر شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی شهرستان مرزی سردشت گفت:شکارچی متخلف تصاویر شکار خود را در فضای مجازی منتشر کرده بود توسط پلیس فتا دستگیر شد. به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ بهاری”اظهار اشت:فردی که در این شهرستان پس از شکار پنج راس خرگوش ، تصاویر آنها را در فضای مجازی منتشر کرده بود ، توسط پلیس فتا […]

شکارچی متخلف که اقدام به انتشار شکار خود در فضای مجازی کرده بود دستگیر شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی شهرستان مرزی سردشت گفت:شکارچی متخلف تصاویر شکار خود را در فضای مجازی منتشر کرده بود توسط پلیس فتا دستگیر شد.

به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ بهاری”اظهار اشت:فردی که در این شهرستان پس از شکار پنج راس خرگوش ، تصاویر آنها را در فضای مجازی منتشر کرده بود ، توسط پلیس فتا سردشت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سردشت افزود:در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا مبنی بر شکار غیر مجاز و انتشار آن در فضای مجازی که باعث جریحه دار شدن احساسات هموطنان و ناراحتی حامیان حقوق حیوانات شده بود،رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

“سرهنگ بهاری” با بیان اینکه این جرم در شهرستان سردشت صورت گرفته است،افزود:با اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا،فرد شکارچی در شهرستان سردشت شناسایی،دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید.

این مقام مسئول گفت:انتشار هر گونه کلیپ که نشان دهنده شکار غیر مجاز و یا حیوان آزاری باشد به عنوان یک فعل مجرمانه و یک عمل خلاف انسانی تلقی شده و پلیس فتا در صورت مشاهده موارد مشابه با عامل یا عاملان و انتشار دهندگان این تصاویر که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی هم‌ وطنان در فضای مجازی می‌شود با جدیت برخورد خواهدکرد.

به گزارش پایگاه خبری بالویز،هر گونه انتشار شکار یا حیوان آزاری در فضای مجازی عمل خلاف انسانی است .

شهرستان مرزی سردشت در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۱۵-۱۷:۲۵/پ