اصناف و بازار اشنویه ده روز تعطیل خواهد شد

مهاباد/بالویز/درجلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در خصوص بررسی و اجرای اعمال محدودیت ها با ده روز تعطیلی بازار اشنویه موافقت شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،درجلسه تخصصی ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در خصوص بررسی و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و اعمال محدودیت طبق مصوبات ستاد ملی کرونا، گروه شغلی یک ( […]

اصناف و بازار اشنویه ده روز تعطیل خواهد شد

مهاباد/بالویز/درجلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در خصوص بررسی و اجرای اعمال محدودیت ها با ده روز تعطیلی بازار اشنویه موافقت شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،درجلسه تخصصی ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در خصوص بررسی و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و اعمال محدودیت طبق مصوبات ستاد ملی کرونا، گروه شغلی یک ( مشاغل حیاتی و ضروری مرتبط با زندگی روزمره مردم) از قبیل:مراکز امدادی و درمانی،اورژانس ها،مراکز امنیتی، مراکز اداری و خدماتی، فروشگاههای زنجیره ای، سوپرمارکت ها، مراکز تامین ارزاق و مایحتاج عمومی،نانوایی ها، داروخانه ها، پمپ بنزین و جایگاه های cng مجاز به فعالیت بوده و غیر از این گروه شغلی کلیه صنف ها و واحد ها شامل محدودیت بوده و از روز چهارشنبه بمدت ده روز بازار اشنویه تعطیل خواهند بود.

همچنین در این جلسه شبکه بهداشت و درمان از طریق بلندگو،جهت اطلاع رسانی مردم در سطح شهر در خصوص اعمال محدودیت ها اقدام نماید.

علاوه بر این فعالیت چاپخانه ها و مراکز ارائه خدمات مراسم عروسی و مجلس ختم تعطیل و درصورت مشاهده فعالیت پلمپ و برخورد قانونی خواهد شد.

در این راستا آزمایش و مشاوره قبل از ازدواج توسط شبکه بهداشت و درمان اشنویه برای زوجین انجام نخواهد شد و مسئولین دفاتر ثبت ازدواج از معرفی زوجین خودداری نمایند.

همچنین برگزاری عروسی و مجلس ترحیم ممنوع بوده و اهالی می توانند در صورت مشاهده جهت برخورد قانونی و جلوگیری از برگزاری مراسم توسط ستاد مقابله با کرونا، با شماره تلفن های ۱۱۰ (نیروی انتظامی)، ۰۴۴۴۴۶۲۱۷۷۷ (شبکه بهداشت و درمان اشنویه)، ۰۴۴۴۴۶۲۳۳۶۷(فرمانداری اشنویه) تماس حاصل فرمایند.

به گزارش سایت خبری بالویز،الزام رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا در سطح شهرستان هاست.

شهرستان اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۱۴-۱۶:۱۸/چ