سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین دژ معرفی شد

مهاباد/بالویز/باحضور معاون رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و فرماندار این شهرستان،سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین دژ معرفی شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“ایوب آذین پور” فرماندار شهرستان شاهین دژ در جلسه معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان با قدردانی از تلاش شبانه روز کادر درمانی و بهداشتی گفت:همه ما مدیون زحمات کادر […]

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین دژ معرفی شد

مهاباد/بالویز/باحضور معاون رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و فرماندار این شهرستان،سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین دژ معرفی شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“ایوب آذین پور” فرماندار شهرستان شاهین دژ در جلسه معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان با قدردانی از تلاش شبانه روز کادر درمانی و بهداشتی گفت:همه ما مدیون زحمات کادر بهداشتی و درمانی هستیم.

وی با تاکید برضرورت تدوین برنامه جامع برای کاهش شیوع بیماری افزود: مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا نیاز به عزم ملی  و وفاق جمعی  دارد.

فرماندار شاهین دژ در این جلسه خواستار تامین تجهیزات ضروری درمانی و بهداشتی از جمله دستگاه سی تی اسکن  در بیمارستان شد.

معاون رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این جلسه با قدردانی از حمایت های خوب فرماندار از کادر بهداشت و درمان ادامه داد: محدودیت های جدید در جهت مقابله با بیماری کرونا در سراسر کشور برنامه ریزی و اجرایی شده است.

وی گفت:همکاری و همیاری مردم با پرسنل  بهداشت و درمان،و رعایت پروتکل های بهداشتی مهمترین راهکار مبارزه با بیماری کرونا است.

در پایان دکتر امین قلندرزاده به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین دژ معرفی شد.

به گزارش سایت خبری بالویز،شهرستان شاهیندژ یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۱۴-۱۳:۱۰/چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)