ماجرای ضرب و شتم یکی از نیروهای کادر بهداشت محیط سقز چه بود؟

مهاباد/بالویز/فرماندار شهرستان سقز گفت:یکی از نیروهای بهداشت محیط توسط یکی از بستگان در هنگام تدفین مورد ضرب و شتم قرار گرفت. به گزارش سرویس اجتماعی،سایت خبری بالویز“کامل کریمیان” اظهار داشت: در پی فوت یکی از شهروندان به دلیل ابتلا به کرونا و با توجه به شرایط تدفین اموات با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور […]

ماجرای ضرب و شتم یکی از نیروهای کادر بهداشت محیط سقز چه بود؟

مهاباد/بالویز/فرماندار شهرستان سقز گفت:یکی از نیروهای بهداشت محیط توسط یکی از بستگان در هنگام تدفین مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش سرویس اجتماعی،سایت خبری بالویز“کامل کریمیان” اظهار داشت: در پی فوت یکی از شهروندان به دلیل ابتلا به کرونا و با توجه به شرایط تدفین اموات با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور نیروهای بهداشت محیط متاسفانه در هنگام تدفین در راستای توصیه بهداشتی به خانواده متوفی جهت فاصله‌گذاری اجتماعی، چند تن از بستگان متوفی نتوانسته احساسات خود را کنترل کنند و اسماعیل علی پور نیروی خدوم بهداشت محیط را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

“کریمیان” افزود:متاسفانه علی‌رغم زحمات جهادی پرسنل بهداشت و درمان در طول هشت ماه گذشته بارها شاهد این اتفاقات ناگوار بودیم.

وی عنوان کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا و فشار مضاعف بر کادر درمان بسیاری نه تنها یاریگر کادر سلامت نیستند بلکه با در پیش گرفتن رفتارهای هنجارشکنانه و قانون شکن فشار را بر کادر درمان بیشتر می کنند.

فرماندار شهرستان سقز ادامه داد:ضرب و شتم نیروی بهداشت محیط سقز در حین خدمت رسانی توسط مراجع قضایی در حال پیگیری است و انتظار داریم که برخورد جدی در این زمینه داشته باشند، چرا که نباید تکرار چنین حوادثی به انگیزه و آرامش کادر بهداشت و درمان در ارائه خدمت به بیماران و شهروندان لطمه وارد کند.

شهرستان سقز در استان کردستان واقع شده است .

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۱۲-۱۶:۵۵/د