درج آگهی‌های عجیب در فضای مجازی/ برای اعتبار دادن به شما کتک می‌خوریم و پول می‌گیریم

مهاباد/بالویز/فضای مجازی دارای قابلیت های متفاوت و کاربردی برای مخاطبان است اما بعضی وقت ها از این فضا در راستای اهداف های نامتعارف استفاده می شود که مخاطبان را به شوک وا می دارد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز در یکی از آگاهی هایی که در سایت دیوار منتشر شده است “برای اعتبار دادن […]

درج آگهی‌های عجیب در فضای مجازی/ برای اعتبار دادن به شما کتک می‌خوریم و پول می‌گیریم

مهاباد/بالویز/فضای مجازی دارای قابلیت های متفاوت و کاربردی برای مخاطبان است اما بعضی وقت ها از این فضا در راستای اهداف های نامتعارف استفاده می شود که مخاطبان را به شوک وا می دارد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز در یکی از آگاهی هایی که در سایت دیوار منتشر شده است “برای اعتبار دادن به شما کتک می‌خوریم و پول می‌گیریم”

پول بده تا کتک بزنیم و یقه پاره کنیم، عنوان تبلیغی است که این روزها سایت‌ها و کانال‌های انتشار آگهی در فضای مجازی اقدام به درج آن می‌کنند و برای کسب سود و منفعت از این راه کسب درآمد می‌کنند.

در یکی از آگهی‌هایی که در این رابطه در سایت دیوار منتشر شده است،می‌بینیم که فرد منتشر کننده آگهی اعلام کرده تا در ازای ناسزا گویی،هل دادن و یقه گیری،سیلی خوردن و کتک زدن مفصل مبالغ قابل توجه و از پیش تعیین شده‌ای را می‌گیرد تا به زعم خود از آبرویش مایه بگذارد و فرد متقاضی آگهی را در برنامه‌ای که در سر دارد، سربلند کند./مشرق

در همین سایت آگهی دیگری دیده می شود با این عنوان “کارتن خالی نو یخچال دوقلو ۳۵۰ هزار تومان”کارتن خالی نو تلویزیون ۱۲۰ هزار تومان! حال قضاوت با مخاطب است .

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۰۸-۱۹:۱۸/پ