قرص های غیر مجاز روانگردان در نقده کشف شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی شهرستان نقده از دستگیری یک نفر و کشف ۳ هزار و ۴۰۰ عدد قرص غیرمجاز و روانگردان در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ پاکدل”اظهار داشت:در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، فردی را که در زمینه تهیه و توزیع قرص‌های غیر مجاز فعالیت می نمود شناسایی و در […]

قرص های غیر مجاز روانگردان در نقده کشف شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی شهرستان نقده از دستگیری یک نفر و کشف ۳ هزار و ۴۰۰ عدد قرص غیرمجاز و روانگردان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ پاکدل”اظهار داشت:در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، فردی را که در زمینه تهیه و توزیع قرص‌های غیر مجاز فعالیت می نمود شناسایی و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول نظامی افزود:با هماهنگی مقام قضایی و طی یک عملیات منسجم، ماموران این انتظامی موفق شدند از داخل یک باب مغازه عطاری ۳ هزار و ۴۰۰ عدد قرص روان‌گردان کشف کنند.

همچنین فرمانده انتظامی نقده در خبری دیگر از دستگیری ۴ سارق و کشف ۷ فقره پرونده سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاکدل در تشریح این خبر گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو و اماکن خصوصی در نقده به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود:تعداد ۴ نفر از سارقان محتویات خودرو و اماکن خصوصی را دستگیر و سارقان به سرقت های خود معترف و در این زمینه ٧ پرونده سرقت کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات محترم قضایی گردید.

شهرستان نقده یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۰۸-۱۲:۲۵/پ