جمع آوری اغذیه فروشان سیار در مهاباد

مهاباد/بالویز/سرپرست اداره رفع تخلفات شهری شهرداری مهاباد گفت:در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و اغذیه فروشان سیار در مهاباد جمع آوری می شوند. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز” امیـــر خـــاوری” اظهار داشت:در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس شهرستان، همکاران این اداره با همکاری نیروی انتظامی اقدام […]

مهاباد/بالویز/سرپرست اداره رفع تخلفات شهری شهرداری مهاباد گفت:در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و اغذیه فروشان سیار در مهاباد جمع آوری می شوند.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز” امیـــر خـــاوری” اظهار داشت:در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس شهرستان، همکاران این اداره با همکاری نیروی انتظامی اقدام به جمع آوری اغذیه فروشان سیار در نقاط مختلف نمودند.

“خاوری” افزود: کلیه ی اقدامات صورت گرفته در این زمینه، به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان و برابر مصوبات ستاد صورت گرفته است و تا اطلاع ثانوی از فعالیتشان جلوگیری خواهد شد.

“خاوری” از همه شهروندان خواست، با توجه به گسترش وسیع و انتقال این ویروس در سطح شهر، خطرات آن را جدی بگیرند و ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، برای حفظ سلامتی خویش ما را در اجرای مصوبات ستاد یاری نمایند.

به گزارش پایگاه خبری بالویز ، اغذیه پزی های سیار در شب و روز که سایه ویروس کرونا بر شهر سنگینی می کند بدون توجه به هشدارها وزارت بهداشت و رعایت مسائل بهداشتی کنار خیابان بساط  پهن کرده و جالب تر آنکه برخی از مردم نیز به راحتی از آنها خرید می کنند. این اغذیه پزها تا نزدیک سپیده صبح مشغول هستند و مشتری دارند.

شهرستان مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۰۸-۸:۱۰/پ