استاندار آذربایجان‌غربی از تشکیل گشت ارشاد کرونایی در استان خبر داد

مهاباد/بالویز/استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه ستاد استانی مقابله با کروناو در جهت کاهش مبتلایان از تشکیل گشت ارشاد کرونایی در استان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه ستاد استانی مقابله با کروناگفت: پیشنهاد اعمال محدودیت‌های گروه ۲ را پس از تصویب در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا به […]

استاندار آذربایجان‌غربی از تشکیل گشت ارشاد کرونایی در استان خبر داد

مهاباد/بالویز/استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه ستاد استانی مقابله با کروناو در جهت کاهش مبتلایان از تشکیل گشت ارشاد کرونایی در استان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه ستاد استانی مقابله با کروناگفت: پیشنهاد اعمال محدودیت‌های گروه ۲ را پس از تصویب در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا به وزارت کشور ارسال کرده‌ایم تا در صورت موافقت نسبت به اعمال آن اقدام کنیم.

وی گفت:فرمانداران و نیروی انتظامی شهرستان‌ها باید نسبت به نظارت جدی و نیز اعمال درست و مناسب محدودیت‌های سطح ۳ و ۴ دقت کافی داشته باشند و در این خصوص رضایت عموم و به ویژه فعالان اجتماعی را جلب کنند.

“شهریاری” افزود:شاهد این موضوع هستیم که برخی کارمندان پس از اعمال دورکاری در ادارات نسبت به انجام مسافرت اقدام کرده‌اند که در این خصوص اگر همچنان روند مسافرت‌ها ادامه داشته باشد نسبت به محدودسازی در موضوع دورکاری ادارات اقدام می‌کنیم.

وی ادامه داد:متاسفانه سطح رعایت بهداشت در بخش حمل و نقل، صنایع و صنوف از میانگین کشوری پایین‌تر است و بر همین اساس باید تدابیر ویژه از سوی متولیان اندیشیده شود.

به گزارش سایت خبری بالویز،افزایش مبتلایان و فوتی ها در استان موجب شده است که ستاد مبارزه با کرونای استان محدودیت های کرونایی را در شهرهای استان اعمال کند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۰۷-۱۸:۴۲/چ