پلمپ شش واحد قلیان‌سرا،دو آرایشگاه_زنانه،دو_باشگاه_ورزشی و دو واحد صنفی در بوکان

مهاباد/بالویز/دراجرای مصوبات اخیر ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا،شش واحد قلیان‌سرا،دو آرایشگاه_زنانه،دو_باشگاه_ورزشی و دو واحد صنفی در بوکان پلمپ شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز و به نقل از رسانه های محلی شهرستان بوکان، پیرو مصوبات اخیر ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با توجه تمدید محدودیت‌های کرونایی، با تشدید نظارت‌ها و تشکیل […]

پلمپ شش واحد قلیان‌سرا،دو آرایشگاه_زنانه،دو_باشگاه_ورزشی و دو واحد صنفی در بوکان

مهاباد/بالویز/دراجرای مصوبات اخیر ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا،شش واحد قلیان‌سرا،دو آرایشگاه_زنانه،دو_باشگاه_ورزشی و دو واحد صنفی در بوکان پلمپ شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز و به نقل از رسانه های محلی شهرستان بوکان، پیرو مصوبات اخیر ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با توجه تمدید محدودیت‌های کرونایی، با تشدید نظارت‌ها و تشکیل اکیپ پلمب، شش واحد قلیان‌سرا، دو آرایشگاه زنانه، دو باشگاه ورزشی (بدنسازی) پلمپ گردیدند.

همچنین دو واحد صنفی نیز بدلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ارائه خدمات به افراد بدون ماسک پلمب شدند.

اکیپ پلمب متشکل از بازرسان ادارات صمت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی در سطح شهر بوکان نسبت به بازدید و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام خواهد کرد.

لازم به ذکر است با توجه به تمدید محدودیت‌های کرونایی فعالیت دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه‌روزی، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، مهدهای کودک، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرائی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه و چایخانه‌ها، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی، باشگاه های بدنسازی و برگزاری نماز جمعه ممنوع می‌باشد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۰۷-۱۳:۰۵/چ