بیش از ۵ هزار واحد مسکن روستایی در مهاباد مقاوم سازی شد

مهاباد/بالویز/رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد گفت:تا کنون ۵هزار و ۶۷۷ واحد مسکن روستایی در مهاباد مقاوم و یا باز سازی شده است. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“حنیف سلامت”اظهار داشت:از ابتدای طرح مقاوم سازی خانه‌های روستایی تاکنون ۵ هزار و ۶۷۷ واحد مسکن روستایی در این شهرستان با پرداخت تسهیلات بانکی بازسازی و مقاوم […]

بیش از ۵ هزار واحد مسکن روستایی در مهاباد مقاوم سازی شد

مهاباد/بالویز/رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد گفت:تا کنون ۵هزار و ۶۷۷ واحد مسکن روستایی در مهاباد مقاوم و یا باز سازی شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“حنیف سلامت”اظهار داشت:از ابتدای طرح مقاوم سازی خانه‌های روستایی تاکنون ۵ هزار و ۶۷۷ واحد مسکن روستایی در این شهرستان با پرداخت تسهیلات بانکی بازسازی و مقاوم شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد،افزود: برای مقاوم‌سازی این تعداد مسکن روستایی تاکنون ۷۲ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان داده شده است.

“حنیف سلامت” سهمیه ابلاغی سال گذشته را ۸۳۵ واحد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۸۳۰ واحد به بانک معرفی شده، اند که ۸۲۳ واحد موفق به عقد قرارداد با بانک، ۵۵۲ واحد در مرحله دیوارکشی، ۴۴۸ واحد در مرحله مسقف کردن و ۳۰۶ واحد نیز در مرحله نازک کاری هستند.

سلامت ضمن تشکر از بانک های عامل یادآور شد: روستائیانی که واحد‌های مسکونی شان دوام ندارد یا فرسوده است می توانند با تشکیل پرونده در بنیاد مسکن شهرستان‌ها و با هماهنگی دهیار و روستا‌ها نسبت به اخذ پروانه جهت بانک‌های عامل اقدام نمایند.

یکی از رسالت‌های مسئولان رفع محرومیت از چهره جامعه است و در این راستا فعالیت‌های زیادی برای مقاوم سازی خانه‌های روستایی و موثرترین راه برای پیشگیری از حوادث غیر مترقبه و جبران خسارت‌ها انجام شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۰۵-۸:۳۰/د