مهاباد در فهرست شهرستان های بحرانی کرونا در کشور

مهاباد/بالویز/سخنگوی وزارت بهداشت،گفت:بر اساس اعلام کمیته‌های درمان و اجتماعی امنیتی در ۴۳ شهرستان بحرانی کشور به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید اعمال می‌شود که مهاباد در جمع این شهرها قرار دارد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سادات لاری”اظهار داشت:درباره دستور رییس جمهوری درباره اعمال محدودیت‌ها در شهرهای بحرانی کرونا افزود: این محدودیت‌ها در گروه مشاغل […]

مهاباد در فهرست شهرستان های بحرانی کرونا در کشور

مهاباد/بالویز/سخنگوی وزارت بهداشت،گفت:بر اساس اعلام کمیته‌های درمان و اجتماعی امنیتی در ۴۳ شهرستان بحرانی کشور به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید اعمال می‌شود که مهاباد در جمع این شهرها قرار دارد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سادات لاری”اظهار داشت:درباره دستور رییس جمهوری درباره اعمال محدودیت‌ها در شهرهای بحرانی کرونا افزود: این محدودیت‌ها در گروه مشاغل دو، سه و چهار از روز دوشنبه به مدت یک هفته اعمال می‌شود.

فهرست شهرستان‌های بحرانی کرونا به شرح زیر است.

آذرشهر جلفا، چاراویماق، عجب شیر، مراغه و مرند از استان آذربایجان شرقی و شهرستان‌های مرند، پیرانشهر، ماکو و مهاباد از استان آذربایجان غربی شهرستان‌های بحرانی کرونا هستندکه بر اساس دستور رییس جمهوری از روز دوشنبه به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید در آنها اعمال می شود.

شهرستان‌های خوانسار، سمیرم، شاهین شهر و میمه، گلپایگان و نجف آباد از استان اصفهان و شهرستان‌های ایوان و دره شهر از استان ایلام در این فهرست هستند.

شهرستان‌های دماوند و ورامین از استان تهران، درگز از استان خراسان رضوی، مسجد سلیمان از استان خوزستان، خرمدره از استان زنجان، شاهرود از استان سمنان، استهبان از استان فارس، بانه و بیجار از استان کردستان، بافت، بردسیر، رفسنجان از استان کرمان، اسلام آباد غرب، پاوه و گیلان غرب از استان کرمانشاه، گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد، الیگودرز، پلدختر، دورود و کوهدشت از استان لرستان، دلیجان از استان مرکزی، تویسرکان، رزن و نهاوند از استان همدان، ابرکوه، خاتم و مهریز از استان یزد نیز در فهرست شهرستان‌های بحرانی کرونا قرار دارند.

حال به دلیل بحرانی بودن شهرستان و همچنین جهت کاهش و پیشگیری ،به دنبال درخواست و پیگیری ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا مبنی بر لزوم تمدید محدودیت‌های اعمال شده به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با تمدید محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته دیگر از ۲ تا ۱۰ آبان ماه در مهاباد موافقت شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۰۴-۸:۲۵/ی