کاهش ۲۳ درصدی سرقت در شهرستان مرزی سردشت

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی شهرستان سردشت از کاهش ۲۳ درصدي سرقت در شش ماهه اول سال جاری خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز سرهنگ “موسی بهاری” افزود:نيروي انتظامي به خوبي انجام وظيفه کرده و در کنار اقدامات انتظامی ، فعاليت هاي فرهنگی و آموزشی خود را نيز افزايش داده است.            […]

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی شهرستان سردشت از کاهش ۲۳ درصدي سرقت در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز سرهنگ “موسی بهاری” افزود:نيروي انتظامي به خوبي انجام وظيفه کرده و در کنار اقدامات انتظامی ، فعاليت هاي فرهنگی و آموزشی خود را نيز افزايش داده است.                                                                                              

اين مقام انتظامي با اشاره به ارائه هشدارهاي پليسي و کاهش انواع سرقتها در شهرستان بيان داشت : از ابتداي سال تاکنون با تلاش شبانه روزي ماموران انتظامي ، وقوع سرقتها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامي شهرستان سردشت تصريح کرد : در شش ماهه اول سالجاری ۹۱ درصد سرقت‌های  به وقوع پیوسته با تلاش‌های شبانه روزی پلیس شهرستان منجر به کشف شده است که در مقایسه با شش ماهه اول سال گذشته شاهد افزایش ۳۱ درصدی کشفیات سرقت‌ها در شهرستان هستیم .                                                                             

وی در پايان برنامه ريزي هوشمندانه و متناسب با نوع جرايم و تهديدات ، افزايش روزافزون معلومات علمي كاركنان پليس ، بهره گيري از ظرفيت عظيم مشاركت هاي مردمي و استفاده از رويكرد اثرگذار پيشگيري از جرايم را از اصول مهم نيروي انتظامي براي ارتقاء امنيت عمومي آحاد جامعه دانست.

شهرستان سردشت در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است. 

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۰۳-۱۱:۰۵/ش

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)