تفاهمنامه احداث سالن “پردیس سینما امید” در مهاباد امضاء شد

مهاباد/بالویز/  تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان سینمایی کشور و شهرداری این شهر بابت احداث سالن پردیس سینمای امید امضاء شد. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ،پایگاه خبری بالویز،این تفاهم‌نامه روز چهارشنبه به منظور احداث پردیس سینمایی امید با ۳۶۵ صندلی سینمایی در قالب سه سالن کوچک، متوسط و بزرگ بین “رمضانعلی حیدری‌خلیلی” معاون توسعه مدیریت […]

تفاهمنامه احداث سالن "پردیس سینما امید" در مهاباد امضاء شد

 

مهاباد/بالویز/  تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان سینمایی کشور و شهرداری این شهر بابت احداث سالن پردیس سینمای امید امضاء شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ،پایگاه خبری بالویز،این تفاهم‌نامه روز چهارشنبه به منظور احداث پردیس سینمایی امید با ۳۶۵ صندلی سینمایی در قالب سه سالن کوچک، متوسط و بزرگ بین “رمضانعلی حیدری‌خلیلی” معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و “کریم محمدنژاد” سرپرست شهردار مهاباد امضا شد.

“رمضانعلی حیدری خلیلی “اظهار داشت: این تفاهم‌نامه بیست و هفتمین تفاهم‌نامه بین سازمان سینمایی کشور و شهرداری‌ها در قالب طرح “پردیس‌های سینمایی امید” به همت دولت برای احداث سالن های سینما در شهرهای مختلف کشور در حال اجرا است .

” حیدری‌خلیلی” افزود: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین سازمان سینمایی کشور و شهرداری مهاباد با ساخت سه سالن سینما موسوم به پردیس سینمایی امید، این شهر صاحب ۳۶۵ صندلی برای استفاده علاقه‌مندان به هنر سینماخواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: طبق این تفاهم‌نامه  پردیس سینمای امید مهاباد پس از واگذاری به پیمانکار ظرف مدت ۶ ماه احداث و برای احداث آن هفت میلیارد ریال از سوی سازمان سینمایی کشور و پنج میلیارد ریال از سوی سازمان شهرداری‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به مشخص شدن مکان احداث پردیس سینمای امید مهاباد، پیش‌بینی می‌شود این سینما در ابتدای سال آینده (۱۴۰۰) راه‌اندازی شود و روزانه قابلیت اکران سه تا ۶ فیلم سینمایی را داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از مجموع تفاهم‌نامه‌های احداث پردیس سینمایی کشور ۲۶ تفاهم‌نامه با شهرداری‌ها بسته شده و تنها در استان خوزستان و در شهر اندیمشک این طرح با کمک بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۱۶:۳۸:۲۳/۹۹/۰۸/۰۱