۵۰ هزار دلار قاچاق در سردشت کشف شد

مهاباد/بالویز/مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان ‌غربی از کشف ۵۰ هزار دلار قاچاق آمریکا از یک قاچاقچی ارز در شهرستان مرزی،سردشت خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“محمد اقوامی” اظهار داشت : ماموران اطلاعاتی سردشت در پی وصول اخبار واصله مبنی بر قاچاق ارز توسط یک فرد موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. […]

مهاباد/بالویز/مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان ‌غربی از کشف ۵۰ هزار دلار قاچاق آمریکا از یک قاچاقچی ارز در شهرستان مرزی،سردشت خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“محمد اقوامی” اظهار داشت : ماموران اطلاعاتی سردشت در پی وصول اخبار واصله مبنی بر قاچاق ارز توسط یک فرد موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود : این ماموران با انجام عملیات اطلاعاتی و تعقیب ، نامبرده را دستگیر و موفق به کشف و ضبط ۵۰ هزار دلار آمریکا ارز قاچاق شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی بیان کرد: هم اکنون مراتب به تعزیرات حکومتی سردشت اعلام شده و شعبه اول رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز این شهرستان پس از مراحل قانونی و با توجه به اظهارات متهم ارزهای مکشوفه را ضبط کردند.

او ادامه داد : میزان جریمه های در نظر گرفته شده برای این متهم علاوه بر ارزهای ضبط شده، پرداخت هشت میلیارد و ۴۲۶ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۵۰۸ ریال بوده است.

(قانون مبارزه با قاچاق ارز و کالا) در سال ۱۳۹۲ در مجلس شورای اسلامی‌به‌تصویب رسید و برخی از مواد آن در سال ۱۳۹۴ اصلاح شد.

شهرستان مرزی سردشت یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است این شهرستان دارای مرز خاکی با کشور عراق دارد .

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۷/۲۷-۱۰:۵۵/ی