سامانه فروش بلیت الكترونیكی در ۱۰ موزه آذربایجان‌غربی راه اندازی شد

مهاباد/بالویز/معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت:تعدادی موزه‌های دارای فروش بلیت الکترونیکی استان به ۱۰ مورد رسید. به گزارش سرویس فرهنگی ،پایگاه خبری بالویز“نعمت مصطفایی” اظهار داشت: با بهره‌برداری از مرحله دوم سامانه یک‌پارچه فروش بلیت الکترونیکی موزه‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی در ۸ موزه استان، تعدادی موزه‌های دارای فروش بلیت […]

سامانه فروش بلیت الكترونیكی در 10 موزه آذربایجان‌غربی راه اندازی شد

 

مهاباد/بالویز/معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت:تعدادی موزه‌های دارای فروش بلیت الکترونیکی استان به ۱۰ مورد رسید.

به گزارش سرویس فرهنگی ،پایگاه خبری بالویز“نعمت مصطفایی” اظهار داشت: با بهره‌برداری از مرحله دوم سامانه یک‌پارچه فروش بلیت الکترونیکی موزه‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی در ۸ موزه استان، تعدادی موزه‌های دارای فروش بلیت الکترونیکی استان به ۱۰ مورد رسید.

مصطفایی افزود: در فاز دوم این پروژه که با همکاری مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری انجام شده‌ است، هشت موزه استان از جمله موزه مردم‌شناسی، موزه سنگ و موزه باستان‌شناسی ارومیه، موزه خوی، موزه نقده، موزه پایگاه ملی حسنلو، موزه تخت سلیمان و موزه مرد‌م‌شناسی مهاباد در سطح استان تحت پوشش این سامانه یک‌پارچه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: براساس اقدامات انجام شده از این به بعد در مجموعه‌های یاد شده صدور و فروش بلیت به صورت الکترونیکی خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: دو پایگاه جهانی تخت سلیمان تکاب و قره‌کلیسا چالدران نیز پیش از این در تابستان ۹۸ به این سیستم مجهز شده بودند.

او تصریح کرد: گردشگران علاوه بر خرید بلیط در مجموعه‌های یاد شده می‌توانند قبل از عزیمت به محل با استفاده از سامانه فروش اینترنتی بلیت به نشانی www.bilit.tafrihati.com  و نرم‌افزار تاپ بلیط، اماکن مورد نظر خود را خریداری کنند، همچنین برای بازدیدهای گروهی تخفیف ۱۵ درصدی در هزینه بلیط در نظر گرفته شده است.

مصطفایی خاطرنشان کرد:حذف هزینه‌های مربوط به چاپ بلیط کاغذی، افزایش سرعت و کیفیت خدمت فروش بلیت به گردشگران، ارتقای شفافیت در فرآیند فروش و دسترسی به آمار برخط بازدید وامکان تحلیل اطلاعات برای اجرای بهینه طرح‌های توسعه‌ای در اماکن پربازدید از مهم‌ترین اهداف توسعه این سامانه است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/ ۹۹/۰۷/۲۴/۲۰:۱۵/پ