قاچاقچی اسلحه شکاری در مهاباد دستگیر شد

مهاباد/بالویز/سرپرست فرمانده انتظامی مهاباد از توقیف یک دستگاه وانت و کشف ۱۵ اسلحه شکاری در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ سردار علیزاده” اظهار داشت: در پی دریافت خبری در خصوص حمل قاچاق سلاح و مهمات با یک دستگاه وانت سایپا که اقدام به بارگیری سلاح شکاری از یکی از شهرستانهای […]

قاچاقچی اسلحه شکاری در مهاباد دستگیر شد

مهاباد/بالویز/سرپرست فرمانده انتظامی مهاباد از توقیف یک دستگاه وانت و کشف ۱۵ اسلحه شکاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ سردار علیزاده” اظهار داشت: در پی دریافت خبری در خصوص حمل قاچاق سلاح و مهمات با یک دستگاه وانت سایپا که اقدام به بارگیری سلاح شکاری از یکی از شهرستانهای اطراف نموده و قصد عبور از بی راهه های اطراف ایست و بازرسی «دارلک» را دارد موضوع پس از هماهنگی با مراجع قضایی، رسیدگی به آن در دستور کار پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ماموران مستقر در ایست و بازرسی سه راهی «دارلک» قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد در این باره افزود: ماموران پس از شناسایی و متوقف کردن خودرو مذکور موفق به کشف ۱۵ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز شدند .

وی گفت: در این رابطه یک دستگاه خودروی وانت سایپا توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد، که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

همچنین سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی مهاباد ادامه داد:ماموران ایست بازرسی محور مهاباد-سردشت در بازرسی از یک خودروی سواری پراید ۸۰پاکت سموم گیاهی قاچاق را کشف و ضبط نمودند.

“سرهنگ علیزاده”خاطر نشان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان ۱۲۰میلیون ریال برآورد شده است .

وی یادآور شد : در این راستا یک نفر دستگیر و پرونده جهت مراحل قانونی به مقامات قضایی ارجاع داده شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۷/۲۴/۸:۱۰/پ