بیش از ۴۵ هزار دوز واکسن آنفلوآنزا در آذربایجان غربی دریافت شده است

مهاباد/بالویز/معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اظهار داشت:تعداد ۴۵ هزار و ۱۱۰ دوز واکسن آنفلوآنزا در آذربایجان‌غربی دریافت شده است . به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز ” انتظارمهدی” درباره اولویت توزیع واکسن آنفلوانزا در استان افزود: واکسن آنفلونزا در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان ها و با اولویت گروه های هدف که […]

بیش از 45 هزار دوز واکسن آنفلوآنزا در آذربایجان غربی دریافت شده است

مهاباد/بالویز/معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اظهار داشت:تعداد ۴۵ هزار و ۱۱۰ دوز واکسن آنفلوآنزا در آذربایجان‌غربی دریافت شده است .

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز ” انتظارمهدی” درباره اولویت توزیع واکسن آنفلوانزا در استان افزود: واکسن آنفلونزا در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان ها و با اولویت گروه های هدف که مادران باردار و پرسنل درمانی درگیر با کرونا می باشند، توزیع شده است.

وی بیان کرد: از ۵۱ هزار نفری که در گروه های هدف استان برای توزیع واکسن آنفلوانزا مشخص شده بود، تاکنون ۳۲ هزار دوز واکسن توزیع شده است.

معاون بهداشت دانشگاه افزود: در حال حاضر واکسیناسیون کارکنان حوزه درمان به اتمام رسیده و به موازات تکمیل واکسیناسیون در کارکنان حوزه بهداشت، نسبت به واکسیناسیون گروه های هدف تعیین شده از جمله بیماران خاص، زنان باردار واجد شرایط، جانبازان واجد شرایط و مراکز تحت پوشش بهزیستی اقدام گردیده و به صورت زمان بندی شده و با دعوت از واجدین شرایط واکسیناسیون انجام می گیرد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۷/۲۳/۱۷:۰۶/چ