ذخایر خون استان در حال اتمام است؛ نیکوکاران همت کنید

مهاباد/بالویز/بدلیل مشکلات ناشی از پیک اول و دوم همه‌گیری ویروس کووید-۱۹ و بیماری کرونا و خود_قرنطینگی قسمت زیادی از مردم،ذخایر و بانک_خون استان در وضعیت چندان مساعدی به‌سر نمی‌برد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز،روزانه سازمان انتقال خون با خون‌های اهدایی شما نوع‌دوستان، به صدها بیمار خدمات مستمر می‌دهد و توقف فعالیت‌های و یا […]

ذخایر خون استان در حال اتمام است؛ نیکوکاران همت کنید

مهاباد/بالویز/بدلیل مشکلات ناشی از پیک اول و دوم همه‌گیری ویروس کووید-۱۹ و بیماری کرونا و خود_قرنطینگی قسمت زیادی از مردم،ذخایر و بانک_خون استان در وضعیت چندان مساعدی به‌سر نمی‌برد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز،روزانه سازمان انتقال خون با خون‌های اهدایی شما نوع‌دوستان، به صدها بیمار خدمات مستمر می‌دهد و توقف فعالیت‌های و یا کاهش کیفیت خدمات آن می‌تواند به بروز یک فاجعه عمومی منجر شود.

براین اساس انتظار این است که شهروندان نیکوکار و خیّر که قبلا در همه موارد انسان‌دوستانه، امتحان خود را با سربلندی پس داده‌اند این بار نیز توجه ویژه‌ای به ذخیره حیاتی خون استان داشته و قسمتی از نیازهای خونی این حوزه بسیار حیاتی را با اهدای سریع تامین نمایند.

بی‌شک اهدای خون و فرآورده‌های مرتبط در شرایط حساس کنونی، کمک به تک‌تک اعضای جامعه است و کیست که تابه‌حال خود یا یکی از اعضای خانواده‌اش از خدمات رایگان سازمان انتقال خون استفاده نکرده باشد؟

اکنون ذخایر خون استان در وضعیت مناسبی نیست و اهدای خون در همه گروه‌ها می‌تواند نقش مهمی در کمک به حفظ نجات جان انسان‌های بی‌شماری داشته باشد که این اقدام، هم انسانی، هم اخلاقی است.

در این روزهایی که از ترس مرگ_کرونایی، دوری از مراکز پزشکی و بیمارستانی را پیشه کرده‌ایم، فراموش نکنیم ذخایر خون استان که معمولا قابلیت نگهداری طولانی‌مدت ندارند، در حال اتمام‌اند و چشمان منتظر تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان و شهروندان بیمار به همت شما مردم همیشه ایثارگر است.

محیط انتقال و دریافت خون مطابق آخرین پروتکل‌های سازمان بهداشت جهانی، هر لحظه استریل و ویروس‌زدایی می‌شود.

از عموم هموطنانی که مشکلی برای اهدای خون ندارند- در همه گروه‌ها- دعوت می‌کنیم برای نجات جان بیماران  تالاسمی، سرطانی، هموفیلی و جراحی و غیره که شدیداً برای ادامه_زندگی نیازمند همین خون من و شما هستند، به مراکز خون‌گیری سازمان انتقال خون در ارومیه و سایر شهرستان‌ها مراجعه فرمایند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۷/۲۲/۱۹:۰۸/س