طلاق در آذربایجان غربی ۴۱ درصد کاهش یافت

مهاباد/بالویز/مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌غربی گفت:یک‌هزار و ۷۱۳ مورد واقعه طلاق طی نیمه نخست سال‌جاری در این استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد کاهش دارد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“امیر جوان‌کیا “افزود: تعداد واقعه طلاق در مدت مشابه سال گذشته ۲ ‌هزار و ۸۸۱ مورد بود. وی […]

طلاق در آذربایجان غربی 41 درصد کاهش یافت

مهاباد/بالویز/مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌غربی گفت:یک‌هزار و ۷۱۳ مورد واقعه طلاق طی نیمه نخست سال‌جاری در این استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد کاهش دارد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“امیر جوان‌کیا “افزود: تعداد واقعه طلاق در مدت مشابه سال گذشته ۲ ‌هزار و ۸۸۱ مورد بود.

وی ادامه داد: همچنین امسال هفت هزار و ۲۳۹ مورد واقعه ازدواج در آذربایجان‌غربی ثبت شده در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۵۹ مورد بود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌غربی بیان کرد: با این ارقام در نیمه نخست امسال شاهد کاهش ۳۷ درصدی واقعه ازدواج  نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

“جوان‌کیا” با اشاره به اسناد مالکیت صادرشده در آذربایجان‌غربی طی امسال، بیان کرد: در این مدت ۴۸ هزار و ۸۳۲ سند مالکیت در این استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کمتر است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۷/۲۲/۱۶:۴۵/س