خبرحوادث کوتاه مهاباد

مهاباد/بالویز/مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت:در چند روز گذشته چند حادثه مختلف درنقاط مختلف شهرستان مهاباد با حضور نیروهای آتش نشانی کمک رسانی شد. به گزارش سرویس حوادث ،پایگاه خبری بالویز“رحمان احمدی ” اظهار داشت: در اثر برخورد یک دستگاه خودروی باری با یک دستگاه سمند در فلکه کوهسار این شهرستان […]

مهاباد/بالویز/مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت:در چند روز گذشته چند حادثه مختلف درنقاط مختلف شهرستان مهاباد با حضور نیروهای آتش نشانی کمک رسانی شد.

به گزارش سرویس حوادث ،پایگاه خبری بالویز“رحمان احمدی ” اظهار داشت: در اثر برخورد یک دستگاه خودروی باری با یک دستگاه سمند در فلکه کوهسار این شهرستان که منجر به چپ شدن نیسان باری شد با حضور نیروهای این سازمان محل ایمن سازی شد.

“اجمدی” افزود: همچنین در اثر تصادف در محور مهاباد -ارومیه بین یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه نیسان باری که موجب مصدوم شدن ۵ نفر سرنشین و گیر کردن آنها در خودروی سواری شده بود با حضور نیروهای امدادی سرنشین ها رها سازی و به فوریت های پزشکی تحویل داده شد.

“رحمان احمدی”همچنین یادآور شد: نیروهای سازمان آتشانی این شهرستان محیط برخورد یک دستگاه سواری پراید در اثر سرعت زیاد در فلکه سفیر امید با یک درخت را ایمن سازی کردند .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد ادامه داد: در طی تماس مردمی مبنی بر مشاهده یک حلقه مار در منزل مسکونی واقع در منطقه آش مام احمد این شهرستان و با اعزام نیرو ، زنده گیری مار صورت گرفت و این حلقه مار در دامن طبیعت رها سازی شد.

شهرستان مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است .

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۷/۲۲/۸:۱۵/س