آذربایجان غربی در تبدیل خودرو‌های عمومی به دوگانه سوز در کشور در جایگاه اول است

مهاباد/بالویز/مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از تبدیل رایگان ۳ هزار و ۳۰۹ دستگاه خودروی عمومی و باری در طرح دوگانه سوز نمودن خودرو‌ها به CNG خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز “احمد مجرد ” مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ضمن ابراز خرسندی از استقبال بسیار خوب […]

مهاباد/بالویز/مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از تبدیل رایگان ۳ هزار و ۳۰۹ دستگاه خودروی عمومی و باری در طرح دوگانه سوز نمودن خودرو‌ها به CNG خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز “احمد مجرد ” مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ضمن ابراز خرسندی از استقبال بسیار خوب متقاضیان گفت: از زمان آغاز اجرای طرح تبدیل رایگان خودرو‌های عمومی به دوگانه سوز در آذربایجان غربی ۳ هزار و ۳۰۹ دستگاه خودروی عمومی و باری بصورت رایگان به دوگانه سوز تبدیل شدند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه اظهار داشت:با کسب این آمار آذربایجان غربی رتبه نخست کشوری را در اجرای این طرح به خود اختصاص داد و پس از آن استان تهران با تبدیل ۲۵۰۴ دستگاه خودروی عمومی به دوگانه سوز در رتبه دوم جای گرفته است.

“مجرد” افزود: مشخصات ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو عمومی نیز تأیید و فرآیند نوبت‌دهی آن‌ها انجام شده و در انتظار تبدیل به سر می‌برند.

مدیر منطقه ارومیه تأکید کرد: کلیه فرایند تبدیل خودرو‌های عمومی اعم از تاکسی و وانت بار در ۱۷ مرکز مجاز بصورت رایگان در حال انجام است.

“مجرد” یادآور شد: با توجه به تداوم طرح تبدیل رایگان خودرو‌های عمومی، ضروری است مالکان خودرو‌های عمومی بار و مسافر هر چه سریع‌تر در سامانه gcr.niopdc.ir ثبت نام کرده و تا زمان تبدیل به دوگانه سوز شدن از سهمیه اعتباری برخوردار شوند، در غیر اینصورت سهمیه اعتباری آن‌ها کاسته شده و مانند خودرو‌های عادی از سهمیه سوخت برخوردار می‌شود.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۷/۲۱/۱۶:۱۰/د