وضعیت کرونا در شهرستان بانه قرمز شد

مهاباد/بالویز/مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت:وضعیت کرونا در هشت شهرستان استان کردستان در وضعیت قرمز هستند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” آرزو فلاحی” مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستاناظهار داشت:مناطق زرد با خطر شیوع متوسط، نارنجی پرخطر و قرمز خیلی پر خطر به شمار می‌آیند که وضعیت شهرستان های “سنندج، […]

مهاباد/بالویز/مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت:وضعیت کرونا در هشت شهرستان استان کردستان در وضعیت قرمز هستند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” آرزو فلاحی” مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستاناظهار داشت:مناطق زرد با خطر شیوع متوسط، نارنجی پرخطر و قرمز خیلی پر خطر به شمار می‌آیند که وضعیت شهرستان های “سنندج، بیجار، قروه، بانه، سقز، دیواندره، کامیاران و مریوان” از لحاظ بیماری کرونا قرمز و تنها سروآباد و دهگلان در وضعیت نارنجی هستند.

وی افزود:هر گونه علائم از قبیل “آبریزش بینی، گلو درد، بدن درد، سر درد، سرفه و علائم تنفسی” می‌تواند نشانه ابتلا به کرونا باشد و افراد دارای علائم باید در خانه استراحت کرده و در صورت تشدید بیماری به مراکز درمانی مراجعه کنند.

“فلاحی”بیان کرد: از نیمه شهریور تاکنون تعداد بستری شدگان از ۹۰ نفر به ۳۶۹ نفر افزایش یافته لذا برای کنترل این وضعیت نیازمند همکاری بیشتر مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و زدن ماسک هستیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان تاکید کرد:با همزمانی همه‌گیری بیماری، بی‌شک خدمت‌رسانی با مشکل مواجه خواهد شد و حالت فوق انتشار بیماری که در دورهمی‌ها، تجمعات، ادارات و هر مکانی که تجمع در آن باشد بیشتر است و لذا می‌طلبد شهروندان آن را به حداقل برسانند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز-۹۹/۰۷/۱۸-۱۱:۱۰/ج