کشف سویا دامی قاچاق در مهاباد

مهاباد/بالویز/سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون و کشف ۱۰ تن سویا دامی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” سرهنگ سردار علیزاده” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبتنی بر اینکه فرد یا افرادی در زمینه تهیه […]

مهاباد/بالویز/سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون و کشف ۱۰ تن سویا دامی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” سرهنگ سردار علیزاده” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبتنی بر اینکه فرد یا افرادی در زمینه تهیه و توزیع مواد غذایی دامی فعالیت می کنند، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

“سرهنگ علیزاده” در این باره افزود: ماموران پس از بررسی و احراز صحت و سقم خبر و هماهنگی با مقامات قضایی در معیت نماینده اداره تعزیرات  در محل حاضر شدند .

سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد اظهار داشت: در بازرسی از محل مذکور یک دستگاه کامیون ولوو که حامل ده تن سویای دامی قاچاق به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال بود را  کشف کردند.

وی ادامه داد: متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز-۹۹/۰۷/۱۸-۸:۲۵/ج