پیام بخشدار مرکزی مهاباد به مناسبت روز روستا

مهاباد/بالویز.بخشدار مرکزی مهاباد به مناسبت روز روستا طی پیامی این روز را به کلیه روستا نشینان و شوراهای اسلامی روستا و دهیاران تبریک گفت. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز متن پیام “سلیمان پاکزاد ” بخشدار مرکزی مهاباد به این شرح است: بسم تعالی هنگامیکه سخن از روستا به میان می آید ناخودآگاه […]

مهاباد/بالویز.بخشدار مرکزی مهاباد به مناسبت روز روستا طی پیامی این روز را به کلیه روستا نشینان و شوراهای اسلامی روستا و دهیاران تبریک گفت.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز متن پیام “سلیمان پاکزاد ” بخشدار مرکزی مهاباد به این شرح است:

بسم تعالی

هنگامیکه سخن از روستا به میان می آید ناخودآگاه نسیم زندگی شروع به وزیدن و زندگی و طبیعت در هم آمیخته تا شکوه زیبا زیستن در صبحگاهان نمایان و پدیدار گردد.

روستا به عنوان یکی از مراکز اولیه و مهم تمدن بشری، رکن اساسی حفظ توان اقتصادی و پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور محسوب می شود و در بسیاری از کشورها، توسعه روستایی، نقش مهمی درخودکفایی و پیشرفت کشور ایفا می کند.

توجه ویژه به مناطق روستایی و ارتقای شاخص های توسعه پایدار در روستاها را از جمله اولویتهای اساسی است که در این مسیر با تأکید بر ایجاد صنایع تبدیلی و توسعه فضای کسب و کار در روستاها، علاوه بر افزایش درآمد روستائیان، انگیزه برای ماندگاری مردم درمحیط های روستایی نیز فراهم شده است.

اینجانب ۱۵ مهرماه روز ملی “روستا” را به روستائیان و عشایر عزیز، شوراهای اسلامی روستا و دهیاران بخش مرکزی این شهرستان تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم با توجه به ظرفیتهای ارزشمندی که روستاهای شهرستان مهاباد در بخش های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و بویژه بخش گردشگری دارد، بتوانیم با مشارکت روستانشینان ، شاهد ارتقای شاخص های توسعه پایدار و پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر روستاهای این خطه از کشور عزیزمان باشیم.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۷/۱۶-۱۰:۵۸-چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)