برای مقابله با ویروس کرونا؛ هوشمندانه دستهای خود را ضدعفونی کنید

مهاباد/بالویز.سیستم ضدعفونی کننده هوشمند GelAuto ، زمان لازم برای ضدعفونی دستها با ژل را به کاربران یادآوری کرده و آنها را از خطرات پنهان ویروس کرونا آگاه می کند. به گزارش سرویس رسانه ها ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز-این فناوری پوشیدنی بسیار سبک طراحی شده تا به حلقه کمربند و یا کوله پشتی کاربران متصل شده […]

مهاباد/بالویز.سیستم ضدعفونی کننده هوشمند GelAuto ، زمان لازم برای ضدعفونی دستها با ژل را به کاربران یادآوری کرده و آنها را از خطرات پنهان ویروس کرونا آگاه می کند.

به گزارش سرویس رسانه ها ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز-این فناوری پوشیدنی بسیار سبک طراحی شده تا به حلقه کمربند و یا کوله پشتی کاربران متصل شده و حمل آن به سهولت انجام شود.

این سیستم هوشمند همانند یک مخزن طراحی شده تا در زمانهای مختلف ژل ضدعفونی را به روی دستها ریخته و با این اقدام از سلامت کاربران در مقابل ویروس کرونامحافظت کند.

کاربران برای بهره گیری از این فناوری پوشیدنی باید اپلیکیششن GelAuto را در تلفن همراه خود نصب کرده و زمانهای یادآوری ضدعفونی دستها و حتی مقدار استفاده از ژل را در ثبت کرده و با این اقدام استفاده از سیستم هوشمند ژل را شخصی کنند.

تلفن همراه کاربر با نزدیک شدن به زمان استفاده از ژل ضدعفونی، پیامی را منتقل کرده و این فناوری پوشیدنی را برای انتقال ژل به دستان آگاه می کند.

کاربر با نزدیک کردن دست به این مخزن هوشمند، دست خود را به سهولت ضدعفونی کرده و با این اقدام خود را از وجود مرگبار ویروس کرونا محافظت می کند.

جاستین هولورشورن مدیرعامل شرکت سازنده این سیستم هوشمند می گوید: تحقیقات اخیر نشان داده است که کاربرانی که به دستگاههای ضدعفونی کننده قابل حمل دسترسی دارند به طور قابل ملاحظه ای دستهای خود را ضدعفونی کرده و با این اقدام از سلامت خود محافظت می کنند.

وی افزود: در همین راستا ما مخزن ژل ضدعفونی کننده هوشمندی را طراحی کردیم تا کاربران ضمن ضدعفونی دستهای خود، در زمانهای مشخص شده  به گونه ای هوشمندانه از ضدعفونی دستها آگاه شوند.

این فناوری در حال حاضر برای استفاده کارکنان کادر درمانی در بیمارستانها طراحی و ساخته شده تا در مواقع شلوغ، ضدعفونی دستهای خود را فراموش نکرده و با کمک این سیستم خود و دیگران را از انتقال ویروس کرونا محافظت کنند.

محفظه این سیستم به سهولت باز شده و با اتمام مایع می توان آن را مجددا از ژل ضدعفونی با کیفیت پر کرد.

کارتریجهای این فناوری به صورت قابل بازیافت طراحی شده تا تاثیرات محیطی ناشی از استفاده این سیستم به حداقل ممکن برسد. باتری این فناوری پوشیدنی قابل شارژ بوده و با هر بار شارژ شدن به مدت ۲ هفته عمر مفید می کند.

مهاباد/پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۷/۱۵-۱۹:۱۷/س