پیدا شدن اتفاقی ۵۰۰ هزار یورو پول نقد در انبار خانه

مهاباد/بالویز-پانصد هزار یورو پول نقددر چمدان کهنه در انبار خانه ای در پاریس که فراموش شده بود،پیدا شد. به گزارش سرویس رسانه ها ، پایگاه خبری بالویز،پیدا کردن اتفاقی حتی یک اسکناس در جیب شلوار اتفاق خوشحال‌کننده‌ای است. حالا تصور کنید فردی را که در چمدان کهنه انباری خانه‌اش ۵۰۰ هزار یورو پول نقد پیدا […]

مهاباد/بالویز-پانصد هزار یورو پول نقددر چمدان کهنه در انبار خانه ای در پاریس که فراموش شده بود،پیدا شد.

به گزارش سرویس رسانه ها ، پایگاه خبری بالویز،پیدا کردن اتفاقی حتی یک اسکناس در جیب شلوار اتفاق خوشحال‌کننده‌ای است. حالا تصور کنید فردی را که در چمدان کهنه انباری خانه‌اش ۵۰۰ هزار یورو پول نقد پیدا کرده است. این از آن اتفاق‌های عجیب اما جذاب است، دقیقا چیزی که برای «آن»، زن ۵۵ ساله ساکن پاریس اتفاق افتاد.

این زن می‌گوید: که این مبلغ را که همه اسکناس‌های ۱۰، ۵۰ و ۱۰۰ یورویی هستند را در چمدانی که برای مدت‌ها در گوشه انبار رها شده بود پیدا کرده است.

داستان از این قرار است که «آن» این آپارتمان را از مادرش به ارث برده، به کلی وجود انباری در ساختمان را فراموش کرده بود تا زمانی که تصمیم می‌گیرد خانه را بفروشد. او از یک آژانس املاک می‌خواهد تا در فروش خانه کمک کند، اینجا بود که «آن» به فکر انباری می‌افتد.

و انباری را پیدا می‌کند اما در آن قفل شده بود. این خانم اعلامیه‌ای در ساختمان نصب می‌کند تا اگر احیانا کسی این انباری را اجاره کرده خود را معرفی کند.

پس از یک ماه که کسی به این پیغام جواب نداد وی از آژانس املاکی که قرار بود قیمت آپارتمان را تخمین بزند می‌خواهد تا نماینده‌ای را برای صورت‌جلسه اموال داخل انباری بفرستد و اینجا بود که چمدان پر پول پیدا می‌شود.

در حال حاضر دادستانی پاریس، واحد تحقیقات مالی و اداره پلیس قضایی را مامور بررسی ماجرا کرده است. این دو اداره، سازمان‌های متخصص در مبارزه با پولشویی و جرائم مالی هستند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۷/۱۵-۲۱:۲۰/د