ورود به پارک های شهر سردشت به مدت دو هفته ممنوع شد

مهاباد/بالویز.روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری سردشت ورود به پارک های شهر،کارگر،مشاهیر،لاله،مجدداً با نوار زرد مسدود و ورود به آنها ممنوع اعلام کرد. به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز، بنا به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا شهرستان سردشت ورود به پارک ها و شهربازی ها ممنوع اعلام گردید. در این راستا واحدهای […]

مهاباد/بالویز.روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری سردشت ورود به پارک های شهر،کارگر،مشاهیر،لاله،مجدداً با نوار زرد مسدود و ورود به آنها ممنوع اعلام کرد.

به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز، بنا به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا شهرستان سردشت ورود به پارک ها و شهربازی ها ممنوع اعلام گردید.

در این راستا واحدهای ایمنی و آتشنشانی و فضای سبز شهرداری به منظور پیشگیری از شیوع و انتشار ویروس منحوس کرونا و التزام به توصیه های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام شهروندان با بستن نوار زرد ورودی ها پارک های ؛ شهر،لاله،مشاهیر،و کارگر را محصور نمود تا از ورود افراد جلوگیری بعمل آید.

لذا از عموم شهروندان عاجزانه خواهشمندیم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نموده و از تجمعات در اماکن عمومی و پارک های سطح شهر خوداری نمایند.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و همچنین افزایش مجدد مبتلایان و فوتی ها ناشی از این بیماری در شهرهای استان آذربایجان غربی ،بازگشت محدودیت های کرونایی در شهرهای استان قوت گرفت .

وجود محدودیت ها می تواند موجب پیشگیری این بیماری و همچنین از تجمع در مکان های تفریحی جلوگیری به عمل آورد.

در این راستا همشهریان در سراسر استان جهت جلوگیری و پیشگیری می توانند با زدن ماسک و خوداری از تجمع در مکان های پوشیده و تفریحی سد معبری برای مبارزه با این بیماری باشند.

شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹۰۷/۱۳- ۱۹:۵۳/ی