مهار بیش از ۲ هزار رأس دام قاچاق در بانه

مهاباد-بالویز-جانشين مرزباني استان کردستان با اشاره به دستگیری ۶قاچاقچی احشام از مهار ۲ هزار و ۴۲۴ رأس دام در نوار مرزی بانه خبرداد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز،سرهنگ “محمد عارف سپهری”اظهار داشت :در پي کسب خبری مبني بر قاچاق گسترده احشام از حوزه مرزي بانه موضوع به طور ويژه در دستور کار قرار […]

مهاباد-بالویز-جانشين مرزباني استان کردستان با اشاره به دستگیری ۶قاچاقچی احشام از مهار ۲ هزار و ۴۲۴ رأس دام در نوار مرزی بانه خبرداد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز،سرهنگ “محمد عارف سپهری”اظهار داشت :در پي کسب خبری مبني بر قاچاق گسترده احشام از حوزه مرزي بانه موضوع به طور ويژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مرزبانان حین رصد نوار مرزی با مشاهده چند قاچاقچی که به همراه گله های احشام قصد خروج غیرقانونی از کشور را داشتند طی یک عملیات موفق شدند مانع خروج  آنان به سمت کشور مقابل شوند.

جانشین مرزبانی استان کردستان گفت: در این عملیات، ۶ قاچاقچی دستگیر و از خروج ۲ هزار و ۴۲۴ رأس دام (گوسفند و بز) به ارزش بیش از ۷۰ میلیارد ریال به خارج از کشور جلوگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،” سرهنگ سپهری” با اشاره به اشراف مرزبانان و رصد نوار مرزی استان به طور شبانه روزی، گفت: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا اقدامات گسترده‌ای در سطح مرزهای استان انجام گرفته و ماموران با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان خواهند شد.

شهرستان بانه یکی از شهرهای استان کردستان است ،این شهرستان دارای مرز خاکی با کشور عراق می باشد.

مهاباد.پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۷/۱۱-۱۳:۵۲/ج